اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی اسکیت:

تیم ملی اسکیت در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی اسکیت بزرگسالان کشور از آماده‌سازی تیم ملی به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی چین خبر داد.

تیم ملی اسکیت در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند

ابوالفضل مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی چین در اراک در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این اردو که از هشتم بهمن‌ماه آغاز و تا 12 بهمن ادامه دارد، اسکیت‌بازان بزرگسال تیم ملی آموزش‌های تخصصی را فرا خواهند گرفت.

مربی تیم ملی اسکیت بزرگسالان کشور ادامه داد: نفراتی که هم‌اکنون تیم ملی را همراهی می‌کنند هشت نفر از بهترین‌های اسکیت بازان ایران هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده و در حال آماده‌سازی هستند.

مجیدی با بیان اینکه بازی‌های آسیایی ساحلی چین خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: از مجموع این هشت نفر که از استان‌های مرکزی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی به تیم ملی دعوت شده‌اند در نهایت چهار نفر به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد که اسامی نهایی آنها بعد از پایان اردوهای آماده‌سازی تیم اعلام می‌شود.

وی با اشاره به رقیبان جدی ایران در مسابقات آسیایی بیان داشت: در حال حاضر کره جنوبی و چین‌تایپه تیم‌های برتر جهان هستند که اخیرا هم چین ورزشکاران خوبی را پرورش داده است که رقیبان جدی ایران در این رقابت‌ها این سه کشور خواهند بود که برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور پشت سر گذاشتن رقیبان با جدیت دنبال می‌شود.

مربی تیم ملی اسکیت بزرگسالان کشور با اشاره به شرایط بسیار خوب میزبانی در اراک گفت: خوشبختانه شرایط میزبانی بسیار خوبی در اراک فراهم است و هیچ مشکلی از نظر میزبانی و امکانات وجود ندارد که باید از برنامه‌ریزی بسیار عالی مسئولان ورزش استان در این زمینه قدردانی کرد.

به گفته وی تیم ملی اسکیت بعد از مسابقات آسیایی چین در مسابقات جهانی ایتالیا حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول