اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

اسکیت زنجان جزو 6 هیئت برتر کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هیئت اسکیت استان زنجان جزو شش هیئت برتر کشور محسوب می‌شود.

اسکیت زنجان جزو 6 هیئت برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی هیئت اسکیت استان زنجان، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدان است.

وی یادآور شد: هیئت اسکیت استان زنجان طی 10 سال گذشته و از زمان تاسیس برنامه‌های مختلفی را در استان اجرا کرده است که حاصل آن پیشرفت‌های مطلوب در حوزه‌های مختلف و کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی ورزشکاران این رشته است.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: هیئت اسکیت استان زنجان جزو شش هیئت برتر کشور محسوب می‌شود که تا کنون موفقیت‌های بیشماری را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: حضور در لیگ‌های مختلف ورزشی در بخش‌های خواهران و برادران از موفقیت‌های این هیئت است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای این هیئت انجام شود.

رحمانی نداشتن پیست اسکیت را از مشکلات این هیئت در استان برشمرد و افزود: در کشور نیز پیست‌های استاندارد در اختیار ورزشکاران این رشته قرار ندارد.

وی ابزار اصلی ورزش اسکیت را زمین استاندارد برشمرد و افزود: ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت توجه به ورزش اسکیت به صورت حرفه‌ای تاکید کرد و افزود: ورزشکاران استان باید به صورت حرفه‌ای به این ورزش توجه کنند.

وی با اشاره به مصوبه دور دوم سفر هئیت دولت به استان زنجان بیان داشت: احداث پیست اسکیت استان زنجان از مصوبات این سفر است که در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان زنجان نیز پیگیری می‌شود.

رحمانی بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم برای تربیت داوران و مربیان در راستای ارتقای این رشته تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف موجب ارتقای این ورزش در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه با احداث پیست اسکیت استان زنجان این پیست خدمات لازم را به کشور ارائه می‌کند، یادآور شد: این پیست برای برگزاری برنامه‌های کشوری اسکیت در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های ورزش اسکیت در استان زنجان به نحو مطلوبی استفاده شود، بیان داشت: باید از ظرفیت سایر دستگاه‌های دولتی نیز در این راستا استفاده شود.

وی با بیان اینکه از 150 میلیون تومانی که در سال جاری برای برنامه‌های هیئت اسکیت در استان در نظر گرفته شده بود باید تا کنون 120 میلیون در اختیار این تیم قرار می‌گرفت، تصریح کرد: هنوز این مبلغ به صورت کامل در اختیار این تیم قرار نگرفته است.

رحمانی بر ضرورت جانشین سازی در هیئت‌های ورزشی استان تاکید کرد و افزود: ‌باید زمینه سازی لازم برای جانشین پروری در استان انجام شده و هیئت‌های ورزشی قائم به فرد نباشند.

وی با بیان اینکه باید هیئت‌های ورزشی از نظر تشکیلاتی قوی باشند، بیان داشت: باید هیئت‌های ورزشی به صورت تشکیلاتی برنامه‌های خود را پیگیری کنند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تقویت تشکیلاتی هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: برخی شهرهای کوچک و روستاهای استان سالن ورزشی دارند که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی از برنامه‌ریزی استان برای بازی‌های 2014 خبر داد و افزود: برنامه‌های ورزشی استان در قالب ستاد بازی‌های آسیایی پیگیری می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 30 تیم المپیکی و پارالمپیکی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه اخلاق ورزشی و منش پهلوانی تلاش‌های زیادی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تنها منش پهلوانی در جامعه ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول