اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران:

اسکیت‌باز مازندرانی به تیم ملی بانوان کشور دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: اسکیت‌باز مازندرانی به اردوی تیم ملی اسکیت بانوان ایران دعوت شد.

اسکیت‌باز مازندرانی به تیم ملی بانوان کشور دعوت شد
حسین خیری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: شیما رزاقی بانوی اسکیت‌باز قائمشهری در رده سنی جوانان تنها اسکیت‌باز مازندرانی بوده که جزو 25 ورزشکار دعوت شده قرار گرفت که با نظر کادر فنی فدراسیون اسکیت به این اردو دعوت شد.
وی با اشاره به برگزاری این اردو در سه مرحله تصریح کرد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت بانوان کشور از 10 تا 14 بهمن ماه سال جاری زیر نظر مربیان تیم ملی در محل آکادمی ملی اسکیت در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت مازندران به درخشش اسکیت‌بازان این استان در رده‌های مختلف سنی و عضویت آنها در تیم ملی در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با تلاش اسکیت‌بازان مازندرانی تعداد دعوت آنها به تیم ملی در رده‌های مختلف سنی در سال‌های اخیر افزایش داشته است.
خیری‌نیا ابراز امیدواری کرد: شیما رزاقی بتواند با روند رو به رشد خود در اردوهای تیم ملی نظر مثبت کادر فنی را برای قرارگرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی به خود جلب کند.
وی یادآور شد: تیم ملی اسکیت بانوان کشور خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و برون‌مرزی آماده می‌کند که در اردیبهشت ماه سال 91 قرار است برگزار شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول