اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمانشاه:

استفاده از تولیدات داخلی فرهنگ سازی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمانشاه گفت: بسیاری از تولیدات داخلی کیفیت بالایی دارند که استفاده از آنها را ترویج نکرده‌ایم و صدا و سیما نیز به آن نپرداخته است.

استفاده از تولیدات داخلی فرهنگ سازی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی در نشست جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند به هر شکلی به ما ضربه بزنند که هر روز این فشارها سنگین‌تر می‌شود و باید مدیریت کنیم که این فتنه‌ها خنثی شوند.

کاشفی تأکید کرد: همه نیروهای کشور باید به بخش اقتصاد کمک کنند.

کاشفی، همچنین با انتقاد از سیاست ثابت نگه داشتن نرخ ارز در چند سال گذشته، گفت: این سیاست مشکلاتی را برای فعالان بخش‌های اقتصادی ایجاد کرده است؛ در صورتی‌ که مبنای علمی کار این است سالانه میانگین نرخ تورم جهانی از نرخ تورم داخلی کسر و آن رقم به نرخ ارز افزوده شود.

وی تصریح کرد: طرح هدفمندی یارانه‌ها در ابعاد مختلف موفقیت‌های خوبی داشته، ولی به بخش تولید اهمیت داده نشد و حمایت از بخش تولید، اجرا نشد.

وی با اشاره به افزایش نقدینگی و افزایش نرخ تورم در جامعه، گفت: معتقدیم در شرایط کنونی، اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به نفع تولید نیست و آثار بدی برای این بخش خواهد داشت.

وی با اشاره به نامگذاری امسال، خاطر نشان کرد: بسیاری از تولیدات داخلی کیفیت بالایی دارند که استفاده از آنها را ترویج نکرده‌ایم و صدا و سیما نیز به آن نپرداخته است، لذا باید در این خصوص فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول