اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

نگاه به کالای ایرانی ضرورت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به کالای ایرانی یک ضرورت باشد.

نگاه به کالای ایرانی ضرورت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمدکاظم حجازی پیش ‌از ظهر امروز شنبه در نخستین همایش آموزشگاه‌های آزاد استان، نقش اداره کل فنی و حرفه‌ای و به خصوص آموزشگاه‌های آزاد را در آموزش حرفه‌های گوناگون کاری به عنوان ایجادکننده اشتغال در جامعه مهم عنوان و اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نگاه به کالای ایرانی باید به عنوان ضرورت در اولویت فعالیت‌های نظام مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این باره نخستین نگاه به مجموعه‌هایی است که می‌توانند بستر تحقق این شعار را فراهم کرده و تقویت نیروهای موجود را در حوزه عمل جامه عمل بپوشانند که در این راستا یک نگاه به دولت و وظایف قوه مجریه مربوط می‌شود تا بستر لازم برای این امر را فراهم کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هموار کردن مسیر راه در طراز ملی و در حوزه دستگاه حاکمیتی از مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و استفاده از آموزشگاه‌های آزاد و پرورش افرادی که دارای علاقه به کار، تولید و خودباوری هستند در برش استانی دارای اهمیت بسیاری است.

وی بیان کرد: برش استانی و تعیین نقش هر استان در تحقق نامگذاری فرمایشات مقام معظم رهبری بیانگر سهم هر جامعه در دستیابی به اهداف موجود سال جاری است، اما در این باره توجه به این امر لازم است که تنها با شعارگرایی و تعاریف مختلف از  نامگذاری امسال نمی‌توانیم به اهداف خود برسیم بلکه لازمه تحقق این امر برنامه‌ریزی و حرکت در مسیر مشخص شده است.

حجازی با بیان اینکه باید از شعارگرایی پرهیز کرد، گفت: شعارگرایی و تمجیدهای مداوم نه ‌تنها پیشرفتی حاصل نمی‌کند بلکه در نهایت بیانگر این واقعیت خواهد بود که در آینده شاهد این امر باشیم که استان‌های دیگر در راستای تحقق شعار سال فعالیت کنند و ما از تمام آنها عقب بمانیم به طوری که این امر باعث شود تا سطح درآمد خانواده‌های استان ما از سایر استان‌های کشور گاهأ کمتر شود.

وی تصریح کرد: امروز مجلس شورای اسلامی یک نگاه ارزشمند را نسبت به حوزه فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد دارد و معتقد است این حوزه می‌تواند به عنوان مهم‌ترین عضو در توفیق اجتماعی جامعه اثربخش باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: به عنوان نماینده مجلس در ابتدای سال جلسه‌ای را با مدیران حوزه‌های مختلف اقتصاد، بانک‌ها، فرهنگی و دانشگاه‌ها برگزار و از تمام افراد حاضر در جلسه خواستار شدم تا ایده‌ها و نظرات خود را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کنند و نهایت توان خود را برای دستیابی به این مهم به کار ببرند و این نکته را بدانند که در انتهای سال عملکرد آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول