اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: باید برای نهادینه‌کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی گام‌های بلندی برداشته شود.

فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: بحث قاچاق کالا یکی از علل موثر در افزایش بیکاری و عدم اعتماد مردم به کالاهای ایرانی است بنابرین باید با جلوگیری از قاچاق کالا و ارز زمینه حمایت مناسب برای استفاده از کالای ایرانی را فراهم کنیم.

وی بالا بودن بهای تولیدات داخلی را یکی از عوامل افزایش قاچاق عنوان کرد و بیان داشت: تولیدکنندگان داخلی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با کسب استاندارد لازم و بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی، اعتماد مردم را جلب کنند.

نظری با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی برای تحقق شعار امسال که استمرار شعار سال گذشته یعنی جهاد اقتصادی است، یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی انتخاب شعار سال و نام‏گذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تدبیری حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تحقق شعار امسال و نهادینه‌کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی، نقش مهمی در حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از مصرف کالاهای خارجی دارد.

فرماندار سلماس ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حقیقت نویدبخش رسیدن به شعار کالای ایرانی برای مصرف‌کننده ایرانی است و همه در این سال باید برای گسترش و نهادینه‌کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی تلاش می‌کنیم.

نظری تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های محکم و خوبی برای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی بدون ضابطه به شهرستان سلماس همزمان با سراسر کشور اندیشیده شده و تدابیر لازم در این زمینه نیز پیش‌بینی و اتخاذ شده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول