اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرایی کردن محورهای 14گانه وزارت ورزش صورت گرفت

تشکیل ستاد تحقق محورهای راهبردی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌ عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد تحقق محورهای 14گانه راهبردی وزارت ورزش در این استان خبر داد.

تشکیل ستاد تحقق محورهای راهبردی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه 22 نفر از کوهنوردان این استان به قله خامی در باشت صعود کردند.

وی گفت: در این صعود دو روزه که با حضور شش نفر از بانوان و 16 نفر از آقایان انجام شد، کوهنوردان موفق شدند به ارتفاعات 3 هزار و 170 متری کوه خامی در شهر باشت صعود و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این کوه به اهتزاز درآورند.

 

* برگزاری دو دیدار از مسابقات والیبال جام سرداران

 این مسئول به دیگر برنامه‌های این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: در ادامه مسابقات والیبال جام سرداران و یک‌هزار و 800 شهید استان و از هفته هجدهم این مسابقات دو دیدار دیگر در شهرهای بهمئی و باشت برگزار شد.

وی افزود: در اولین دیدار انجام شده در شهرستان بهمئی تیم والیبال دنا موفق شد در سه ست تیم والیبال بهمئی را شکست دهد.

قنبرزاده ادامه داد: در دومین دیدار نیز که در باشت برگزار شد، تیم والیبال لنده موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم والیبال باشت را شکست دهد.

وی گفت: در حال حاضر تیم‌های والیبال گچساران و یاسوج به صورت مشترک در مکان اول این مسابقات قرار دارند.

 

* تشکیل ستاد تحقق 14 محور راهبردی وزارت ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

 قنبرزاده در ادامه گفت: به منظور ارائه راهکارهای اجرایی جهت محقق ساختن 14 محور راهبردی مورد نظر وزیر ورزش و جوانان در خصوص فعالیت‌های وزارتخانه، از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ستادی با عضویت نمایندگان هیئت‌های ورزشی، تشکل‌های جوانان، رؤسای ادارات شهرستان‌ها، معاونین و کارشناسان اداره‌کل، تعدادی از اساتید دانشگاه در حوزه ورزش و جمعی از محققین و پژوهشگران در این اداره‌کل تشکیل شد.

وی گفت: هدف از تشکیل این ستاد تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی جهت اجرایی شدن محورهای یاد شده در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول