اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور کردستان:

اعضای منتخب تیم‌های ورزشی پیام‌نور کردستان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کردستان از مشخص شدن نفرات منتخب تیم‌های ورزشی این دانشگاه برای حضور در مسابقات تک رشته‌ای دانشجویان پیام‌نور کشور خبرداد.

اعضای منتخب تیم‌های ورزشی پیام‌نور کردستان مشخص شدند

رضا شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: توجه به مباحث حوزه تربیت‌بدنی و ارتقای سلامت روحی و جسمی دانشجویان از جمله اولویت‌های دانشگاه پیام نور بوده و هر ساله در این راستا مسابقات مختلفی در سطح مراکز و واحدهای تابعه پیام نور استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال جاری با ابلاغ شیوه‌نامه جدید برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان پیام‌نور سراسر کشور این مسابقات به صورت تک رشته‌ای و به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی پیام‌نور کردستان خاطرنشان کرد: به منظور کشف استعدادهای ورزشی و انتخاب تیمی قدرتمند به نمایندگی از جامعه 23 هزار نفری دانشجویان پیام‌نور در دو مرحله دانشگاهی و استانی مسابقات انتخابی در 5 رشته دومیدانی، بسکتبال، هندبال، شطرنج و تیراندازی برگزار شد.

شاکری افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی در رشته دومیدانی مسعود جلالی، صنعان گنجی و داوود یوسفی هر سه از سنندج به عنوان تیم منتخب پیام نور استان برای شرکت در مسابقات کشوری در استان گیلان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در رشته تیراندازی بانوان نیز سرگل ظاهری، آرزو رحیمی، سعادت حسین پناهی و فردوس احمدیاری با پشت سر گذاشتن رقبای خود به عنوان اعضای منتخب تیم پیام نور استان کردستان معرفی شدند.

شاکری خاطرنشان کرد: تیم‌های منتخب در این پنج رشته ورزشی در طول اردیبهشت ماه سال جاری به مسابقات کشوری در استان‌های مختلف اعزام می‌شوند و امید است همچون سنوات گذشته برای استان افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان کردستان در عرصه ورزشی جایگاه خوبی در سطح کشور داشته و در سال گذشته نیز بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده  مقام ششم تربیت‌بدنی کشور را کسب کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی پیام‌نور کردستان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور کردستان در سال جاری میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور بوده و با بسیج همه امکانات خود سعی بر اجرای مسابقاتی منظم و در شأن استان فرهنگی کردستان هستیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول