اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد سفر رهبری صورت می‌گیرد

تدارک برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی همزمان با سومین سالگرد سفر رهبری به استان کردستان در ماه جاری خبر داد.

تدارک برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در کردستان

فرهاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به مناسبت سومین سالگرد سفر پرخیر و برکت و به یادماندنی مقام معظم رهبری به استان کردستان برنامه‌های ورزشی مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده و برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردوی مشترک تیم گلبال نابینایان کشورمان با تیم گلبال کشور عراق، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه عکس یکصد ساله ورزش کردستان، برگزاری مسابقات بومی و محلی و مسابقات کشوری ورزش‌های هوایی در مرکز استان را مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه اعلام کرد: اردوی مشترک تیم گلبال نابینایان کشورمان با تیم گلبال کشور عراق به مدت یک هفته از ششم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن 1200 نفره بهاران سنندج برگزار خواهد شد.

عبداللهی با یادآوری اینکه سومین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان با روز جمعه 22 اردیبهشت مصادف است تصریح کرد: به همین مناسبت برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.

وی به برگزاری مسابقات بومی و محلی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره مسابقات با حضور چند تیم‌ خارجی از سلیمانیه، دهوک و هولیر کردستان عراق و تیم‌های برتر سطح کشور به میزبانی استان کردستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور ورزش‌های هوایی در نیمه نخست اردیبهشت ماه در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

عبداللهی در پایان افزود: نمایشگاه یکصد ساله ورزش کردستان هم در ماه جاری به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های صنایع دستی واقع در خیابان پاسداران سنندج برپا می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول