اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت همدان:

سفر زمینی به سوریه لغو شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان گفت: به دلیل نبود امنیت در ترکیه سفر زمینی به سوریه لغو شده است.

سفر زمینی به سوریه لغو شد

حجت الاسلام علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به دلیل نبود امنیت در کشور ترکیه سفر زمینی سوریه انجام نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: در طی سفرهای زمینی به سوریه و در نزدیکی شام هیچ نوع امنیت جانی برای مسافران از طرف کشور ترکیه صورت نگرفته و ما رفت و آمد راه‌های زمینی را ممنوع اعلام کردیم و سفر به سوریه فقط از راه‌های هوایی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: برنامه‌ حج عمره و کربلا نیز به قوت خود باقی است که در حال ساماندهی و اعزام زائران به حرم نبوی و عتبات عالیات و معرفی مدیران مجرب و روحانیون برای کاروان‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان همدان 350 مدیر کاروان برای سفر‌های کربلا و 250 مدیر راهنمای سوریه و 350 مدیر راهنمای عمره فعالیت می‌کند.

اسماعیلی عنوان کرد: شرایط انتخاب مدیران برای کاروان‌ها به این صورت است که هر مدیر باید ابتدا به معاونت کاروان و بعد به مدیریت ارتقا پیدا می‌کند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان افزود: تسلط به زبان‌های مختلف و همچنین مدرک تحصیلی برای انتخاب مدیران لحاظ می‌شود.

وی ابراز داشت: هر سال آزمون سراسری برای مدیران برگزار می شود که بر حسب آن امتیاز برای آنان لحاظ می‌شود و مدیران عتبات عالیات، حج عمره و سوریه آموزش‌های لازم را می‌بینند.

اسماعیلی در پایان گفت: سال گذشته 6 هزار و 600 نفر در کشور برای حج عمره ثبت نام کردند که 130 هزار نفر از استان همدان ثبت نام کردند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول