اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم

3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت امامزادگان قم رفتند

خبرگزاری فارس: اداره‌کل اوقاف و اموری خیریه استان قم اعلام کرد: تا پایان روز یازدهم تعطیلات نوروزی بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه قم نائل شدند.

3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت امامزادگان قم رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بسیاری از ایرانیان با توجه به اهمیت زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه، بخشی از تعطیلات نوروز را به زیارت این بزرگواران اختصاص داده و برای این منظور به شهرهایی چون مشهد، قم، شیراز و دیگر مناطق سفر می‌کنند.

شهر مقدس قم نیز با وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و نیز بقاع متبرکه امامزادگان بسیار، پذیرای خیل عظیم زائران و شیفتگان اهل‌بیت(ع) در مناسبت‌های گوناگون به خصوص ایام نوروز است.

امامزادگان بسیاری در قم مدفون هستند که تعداد زیادی از آنها دارای بقعه و آرامگاه بوده و مشتاقان فراوانی را به سوی خود جلب می‌کنند.

در نوروز امسال نیز خیل عظیم زائران کریمه اهل‌بیت(ع)، علاوه بر زیارت این بانوی بزرگوار، به سایر بقاع متبرکه قم نیز مشرف شده و مرقد این امامزادگان را زیارت کرده‌اند.

بر اساس اعلام اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان یازدهمین روز فروردین ماه بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر با حضور در بقاع متبرکه به زیارت امامزادگان نائل شده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به اعتقادات مذهبی بسیاری از مردم قم و دیگر شهرها مبنی در حضور در بقاع متبرکه در سیزدهمین روز سال این آمار افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول