اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث خبر داد

10 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت تا دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

10 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت

هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت اظهار کرد: دانشکده علوم حدیث و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت پیگیر راه‌اندازی این رشته در مقطع کارشناسی ارشد بوده و با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جذب دانشجو در این رشته از نیمه دوم سال تحصیلی 90-91 صورت گرفت.

وی از تمدید مهلت ثبت‌نام رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت تا دهم اردیبهشت سال جاری خبر داد و افزود: ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون این رشته پنجم خرداد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث با اشاره به شرایط پذیرش دانش‌پژوه در این دوره گفت: کسانی که دارای مدرک کارشناسی معتبر از مراکز آموزش عالی به همراه مدرک سطح یک حوزه باشند می‌توانند در  آزمون این رشته شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه تحصیلی پذیرفته‌شدگان رشته حج و زیارت از سوی حوزه نمایندگی ولایت فقیه در امور حج و زیارت پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست پذیرش 440 نفر در آزمون شرکت کردند، بیان داشت: 20 نفر از برگزیدگان پس از مصاحبه کتبی و مصاحبه در نهایت پذیرش می‌شوند.

حجت یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده علوم حدیث قم، به نشانی www.qom.hadith.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول