اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در گفت‌و‌گو با فارس:

تکلیف مدیرکل ارشاد و حج و زیارت اصفهان مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان در مورد تعیین تکلیف مدیریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان و سازمان حج و زیارت استان گفت: تکلیف مدیران کل این اداره‌ها به زودی مشخص می‌شود.

تکلیف مدیرکل ارشاد و حج و زیارت اصفهان مشخص می‌شود

علیرضا ذاکر‌اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که بالاخره سرانجام مدیریت اداره‌کل ارشاد اصفهان پس از چند‌ ماه از برکناری علیرضا حسینی از این سمت به کجا رسید؟، اظهار داشت: به زودی این امر محقق می‌شود و ما به دنبال فردی کارآمد برای تصدی‌گری این حوزه بودیم که بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی تصریح کرد: تنها تعیین مدیر در دستگاه‌ها و اداره‌های استان‌ها با استانداران نیست و مدیر باید از جانب وزیر مربوطه تعیین شود و به تأیید استاندار استان برسد.

استاندار اصفهان در پاسخ به اینکه پس از برکناری حجت‌الاسلام سقائیان مدیرکل ‌حج و زیارت استان اصفهان در حال حاضر مدیریت این اداره به عهده سرپرست است، چه کسی جایگزین می‌شود؟، گفت: انتصاب برای مدیر آینده این سازمان نیز در دستور کار است و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

وی در پاسخ این سؤال ‌مبنی بر اینکه به دنبال ادغام اداره‌کل جوانان و اداره تربیت‌بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان هنوز در اصفهان شاهد دو مدیر در این دو اداره هستیم، وضعیت چگونه پیش می‌رود؟، افزود: در حال حاضر این دو اداره به همان شیوه قبلی اداره می‌شود و تغییری صورت نگرفته است.

*زمزمه‌های برکناری خدابخش را نشنیده‌ام

ذاکراصفهانی در پاسخ به اینکه زمزمه‌ها از برکناری رشید خدابخش رئیس اداره تربیت‌بدنی حکایت دارد، بیان داشت: در این مورد زمزمه‌ای نشنیده‌ام.

وی در جواب اینکه اما شما گلایه‌هایی به مدیریت ورزش در اصفهان داشتید، گفت: هنوز هم گلایه‌هایی هست، اما امیدواریم شرایط بهتری را در عرصه ورزش در استان اصفهان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول