اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

6000 پرونده تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد مختومه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از مختومه شدن 6 هزار و 50 فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی این استان خبر داد.

6000 پرونده تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد مختومه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامرضا صالحی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تا پایان دی‌ماه 6 هزار و 100 فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی این استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تعداد پرونده در بخش‌های مختلفی چون کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، سوخت، حمل و نقل، قاچاق کالا و ارز، مصالح ساختمانی و موارد دیگر  رسیدگی شده است.

وی بیان داشت: به‌ طور کلی 27 میلیارد و 494 میلیون و 814 هزار و 126 ریال در این تعداد پرونده محکومیت مالی وجود داشته که منجر به صدور حکم شده است.

صالحی ادامه داد: بیشترین مبلغ جریمه مربوط به پرونده قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که افراد متخلف در این پرونده 2 میلیارد و 250 میلیون ریال جریمه شدند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار عنوان کرد: وظیفه نظارت بر کالا و خدمات بر عهده ناظران صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی است ولی رسیدگی به گزارشات ارسالی از ناحیه بازرسان از مهم‌ترین وظایف اداره‌کل تعزیرات حکومتی است که تلاش کردیم به این رسالت مهم جامه عمل بپوشانیم.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اداره‌کل در گشت مشترک خود با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی با هدف سرعت همراه با دقت، استیفای حقوق شاکی، حضور فیزیکی در سطح بازار و اثربخشی سریع در حقوق مصرف ‌کننده به صورت روزانه و مستمر از واحدهای صنفی بازدید و نظارت دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله در راستای سیاست‌های راهبرد در ایام پایانی سال به‌ویژه ایام نوروز که تقاضا برای خرید کالا و خدمات افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول