اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

بهترین مکان نهادینه کردن فرهنگ، مدارس هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: بهترین مکان نهادینه کردن فرهنگ در دراز مدت، مدارس و آموزش و پرورش است.

بهترین مکان نهادینه کردن فرهنگ، مدارس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا ‌پورسلطانی صبح امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جدید اظهار داشت: با نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری و در راستای تحقق این شعار مدارس و آموزش و پرورش بهترین مکانی است که می‌توان در دراز مدت فرهنگ تولید ملی را نهادینه کرد.

وی ادامه داد: مدارس به‌عنوان دومین نهاد جامعه است که فرد جامعه‌پذیر شده و در آن اصول اجتماعی و فرهنگ را درونی می‌کند و در آینده نیز حامل آن فرهنگ و هنجارهای اجتماعی است.

پور‌سلطانی افزود: این شعار صرفا برای یک سال نیست بلکه یک سال کامل همه باید با تلاش و بررسی در این زمینه راهکارهای لازم را بیندیشند تا این فرهنگ تولید در بین مردم نهادینه شود و در این بین نقش آموزش و پرورش و مدارس در دانش‌آموزان در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ تولید حائز اهمیت است.

فرماندار بشرویه با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران توسط دشمنان افزود: استکبار جهانی همواره درصدد ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی به جای تولید و اعتماد به محصولات تولیدی بوده‌ است که در این راستا در ایران و دیگر کشورهای کمتر توسعه‌یافته سعی بر تبلیغ عدم تولید در این جوامع بوده‌اند.

وی تصریح کرد: نتیجه این تحریم‌ها برای دشمنان چیزی جز موفقیت‌های بی‌نظیر ایرانیان و دانشمندان در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی نداشته است و هر روز ما شاهد رونمایی از برگ برنده‌های آنها هستیم.

پور‌سلطانی از کلیه معلمان و دست‌اندرکاران عرصه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هفته بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و روز معلم شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول