اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مدارس علوم و معارف اسلامی:

طرح هوشمندسازی مدارس علوم و معارف اسلامی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مدارس علوم و معارف اسلامی از اجرای طرح هوشمندسازی این مدارس همزمان با سراسر کشور خبر داد.

طرح هوشمندسازی مدارس علوم و معارف اسلامی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین دانی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از مدارس علوم و معارف اسلامی شهرکرد‌ اظهار داشت: با اجرای طرح هوشمندسازی مدارس زیر پوشش سازمان تبلیغات اسلامی، یک کلاس در هر یک از واحدهای آموزشی علوم و معارف اسلامی تا پایان سال تحصیلی آینده به روش‌های یاددهی و یادگیری مبتنی بر فناوری تجهیز می‌شود.

وی، کیفیت‎بخشی امور آموزشی و تربیتی و ایجاد نوآوری و خلاقیت در این امور را از مهم‌ترین برنامه‌های مدارس صدرا در سال تحصیلی جاری بیان کرد و افزود: ایجاد فضای مناسب آموزشی، کتابخانه، بانک سؤال و تهیه تجهیزات آموزشی در این مدارس از اولویت‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی در سال تحصیلی آینده است.

دانی به فعالیت 94 مدرسه علوم و معارف اسلامی در کشور اشاره و تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به 6 هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مدارس علوم و معارف اسلامی، انتخاب مدیران توانمند برای اداره واحدهای آموزشی، گزینش صحیح متقاضیان ورود به مدارس، افزایش کمی و کیفی فوق برنامه های آموزشی، به کارگیری نیروهای متخصص به عنوان دبیر و مربی پرورشی و به روز رسانی امکانات موجود را از مهمترین عوامل مؤثر در جذب و افزایش ماندگاری دانش آموزان مدارس صدرا برشمرد.

وی، جایگاه علمی و آموزشی مدارس علوم و معارف اسلامی چهارمحال و بختیاری را بین مدارس صدرای کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان ظرفیت پرورش نیروهای مستعد در زمینه علوم دینی را دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول