اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد

برگزاری 36 دوره تخصصی آموزشی مبارزه با مواد مخدر در مدارس جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری 36 دوره تخصصی آموزشی مبارزه با مواد مخدر در مدارس جم خبر داد.

برگزاری 36 دوره تخصصی آموزشی مبارزه با مواد مخدر در مدارس جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری در نشست ستاد پیشگیری از مواد مخدر در جم اظهار داشت: امروز دشمنان با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود برای انحراف جوانان تلاش می‌کنند و برای این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: ترویج و گسترش مواد مخدر و کمرنگ کردن معنویات از مهم‌ترین اهداف دشمنان برای جدا کردن جوانان از علم و دانش است و باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: جوانان خلاق و بااستعداد این شهرستان دارای توان بالایی در علم و ادب و فرهنگ هستند و باید با شکوفا کردن این استعدادها دشمنان را ناکام کنیم.

اسکندری با اشاره به نقش مواد مخدر در گمراه کردن جوانان، تصریح کرد: گرایش جوانان به مواد مخدر موجب فساد و تباهی این قشر می‌شود و دشمن با تبلیغات جذاب، دام‌هایی برای جذب جوانان گسترده است که باید مواظب باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم به نقش مهم آموزش و پرورش در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی و آموزش و پرورش از راه‌های مهم مقابله با مواد مخدر است.

اسکندری اذعان داشت: ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی و آموزش و پرورش و برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس بویژه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان تاثیر مهمی برای مقابله با این پدیده شوم اجتماعی خواهد داشت.

وی از برگزاری 36 دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر در مدارس جم خبر داد و افزود: در یک سال گذشته تعداد 26 دوره و جلسه تخصصی آموزشی در مقطع متوسطه و 10 جلسه نیز در مقطع راهنمایی برگزار شده و جوانان و دانش‌آموزان با مضرات این بلای خانمان‌سوز آشنا شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش جم همچنین بر ادامه روند همکاری و تعامل بیشتر بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در این راستا تاکید کرد.

مسئولان انتظامی جم نیز با تقدیر از تلاش‌های آموزش و پرورش خواستار تعامل و همکاری دوجانبه برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول