اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی خبر داد

اجرای طرح همیار شیر در مدارس قم

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه چهار استان قم از اجرای طرح انتخاب همیار شیر در مدارس قم به منظور افزایش نظارت بر توزیع و مصرف شیر در مدارس خبر داد.

اجرای طرح همیار شیر در مدارس قم

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: دستورالعملی مبنی بر اینکه هر مدرسه با توجه به علایق و سلیقه‌های خود شیر توزیع می‌کرد، تدوین شد تا شیر در کلاس‌ها در حضور معلمان مربوط در بین دانش‌آموزان توزیع و مصرف شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح یک همیار شیر در هر کلاس درس فعال است که با پیگیری آنها میزان مصرف شیر در دانش‌آموزان افزایش پیدا می‌کند.

کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه چهار استان قم ادامه داد: این طرح سبب شد تمایل دانش‌آموزان به شیر بیشتر شود و نظارت بیشتری نسبت به توزیع و مصرف شیر انجام شود.

وی با اشاره به انتخاب دانش‌آموزانی با عنوان همیار شیر گفت: این همیاران، شیر را از معاون مدرسه تحویل گرفته و در کلاس درس توزیع می‌کنند و پس از شناسایی دانش‌آموزان غایب و کسانی‌ که شیر نمی‌نوشند، در صورت مشکل پزشکی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورت مشکل غیر پزشکی در راستای بهبود سلامت آنان تلاش می‌کنند.

احمدی ادامه داد: پیش از اجرای این طرح، شیر در حیاط مدرسه توزیع می‌شد که برخی دانش‌آموزان شیر را در گوشه حیاط می‌گذاشتند و استفاده نمی‌کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول