اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک:

اجرای طرح هادی موجب رونق روستاها می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک با اشاره به اهمیت رونق روستاها گفت: اجرای طرح هادی موجب رونق روستاها می‌شود.

اجرای طرح هادی موجب رونق روستاها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی بخشداری قرچک، حبیب‌الله ابراهیمی که به همراه محسن شقاقی رئیس شورای بخش و روستا در بازدید از روستای محمدآباد از توابع بخش قرچک گفت: اجرای صحیح طرح هادی در روستاها موجب رونق و بالندگی می‌شود.

بخشدار قرچک افزود: 250 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستای محمدآباد اختصاص یافته است که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

وی همچنین از آسفالت معابر روستایی به طول چهار کیلومتر با اعتباری بالغ بر 36 میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و حفر سه حلقه چاه برای زه‌آب روستا به ارزش 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی ادامه داد: از افتخارات ما در طول دوران مدیریتی خدمت به مردم شریف بخش قرچک به ویژه روستائیان است.

بخشدار قرچک ابراز امیدواری کرد: بتوانیم تمام همت و تلاش خود را صرف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به روستاییان کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: اجرای طرح هادی، مقاوم‌سازی ابنیه روستایی و رفع مشکلات معیشتی روستائیان از جمله این خدمات است که امید است مورد رضای خداوند و مردم خوب و قدرشناس قرار گیرد.

وی بیان داشت: عملیات اجرایی طرح هادی روستایی شامل احداث و اصلاح پیاده‌رو و معابر روستایی، احداث میادین، احداث کانال داخل روستا وآسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح هادی 8 روستای این بخش در حال اجرا می‌باشد، افزود: طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار تهیه و اجرا می‌شود.

این گزارش حاکی است، حبیب‌الله ابراهیمی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این روستا در جلسه‌ای صحبت‌ها و مشکلات دهیار و اهالی روستا را گوش داده و نسبت به رفع ان دستوراتی را صادر کرد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول