اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد خبر داد

بهره‌برداری از 3 کتابخانه مشارکتی روستاهای شهرستان بستان‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: سه باب کتابخانه مشارکتی در نیمه نخست امسال در روستاهای بستان‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 3 کتابخانه مشارکتی روستاهای شهرستان بستان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سال جدید با اشاره به ضرورت تجلیل از خیران عرصه کتاب اظهار کرد: باید با فرهنگ‌سازی سرانه کتابخوانی در جامعه را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: شهرداری بستان‌آباد موظف است امسال 100 میلیون ریال را صرف محوطه‌سازی کتابخانه عمومی حکمت خواهران بستان‌آباد کند.

گل‌محمدزاده با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار و 835 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان بودند، یادآور شد: آمار اعضای کتابخانه‌های شهرستان در سال گذشته، 25 درصد نسبت به سال 89 افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از 24 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های شهرستان وجود دارد.

فرماندار بستان‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سه باب کتابخانه مشارکتی در روستاهای سقین‌سرا، کردکندی و حاج آقا در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: ایجاد کتابخانه‌ها در روستاها و توسعه کتابخانه‌های سیار در دهستان‌ها می‌تواند شاخص‌های فرهنگی در روستاها را بهبود بخشید.

گل‌محمدزاده همچنین با اشاره به فعالیت 13 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان، از کمبود این کانون‌ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه ادارات ارشاد و فرهنگ اسلامی و تبلیغات اسلامی به وظایف خود در نظارت بر عملکرد این کانون‌ها عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول