اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

شست‌وشوی 700 مخزن روستاهای زیر پوشش آبفار در همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفار همدان از شست‌وشوی 700 مخزن روستاهای زیر پوشش این شرکت طی سال گذشته خبر داد.

شست‌وشوی 700 مخزن روستاهای زیر پوشش آبفار در همدان

حسن عبادی‌مجد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از شست‌وشوی 700 مخزن روستاهای زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در سال گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: این تعداد مخزن با تلاش پرسنل تلاشگر سازمان با حجم 70 هزار مترمکعب در 652 روستای زیر پوشش این شرکت شست‌وشو شد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان عنوان کرد: شست‌وشوی این مخازن با هزینه‌ای بالغ بر 361 میلیون ریال انجام شد.

این مسئول در ادامه سخنانش هدف از شست‌وشوی مخازن را ارتقای سطح کیفی آب شرب و جلوگیری از آلودگی مخازن برشمرد.

عبادی‌مجد ابراز داشت: ماده استفاده شده برای شست‌وشوی مخزن‌ها پودر پرکلرین است که به ازای هر مترمکعب آب، 43 گرم پودر پرکلرین 70 درصد را به صورت محلول آماده و در چندین مرحله شست‌وشو انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم یکی از اصول مورد توجه آبفار همدان است، گفت: مطالعه و اجراى طرح‌هاى ایجاد و توسعه تأسیسات مربوط به تأمین، انتقال و توزیع آب آشامیدنى و بهداشتى روستاها، نگهدارى و بهره‌بردارى از تأسیسات مرتبط با آب آشامیدنى و بهداشتى روستاها نظیر چاه‌ها، آبگیرها، تصفیه‌خانه‌ها، مخازن، ایستگاه‌هاى پمپاژ، خطوط انتقال، سیستم‌هاى کنترل و شبکه‌هاى توزیع از جمله این اهداف شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان نگهدارى و بهره‌بردارى از تأسیسات عمومى دفع بهداشتى فاضلاب روستاها را از دیگر اهداف پیش رو دانست و تأکید کرد: مرمت، بازسازى و توسعه شبکه‌ها و تأسیسات آب آشامیدنى و تأسیسات عمومى و دفع بهداشتى فاضلاب روستایى و حفاظت از حریم آنها نیز از دیگر رویکردهای این شرکت است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول