اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

ثبت نام 4800 نفر برای ورود به سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: چهار هزار و 800 نفر برای ورود به مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کردند.

ثبت نام 4800 نفر برای ورود به سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: با اتمام مهلت ثبت نام، آمار ثبت نام متقاضیان در رشته‌های مختلف تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی،‌ تاریخ اسلام، مطالعات اسلامی زنان، اخلاق و تربیت اسلامی و تبلیغ با گرایش حج مشخص شده است.

وی تعداد متقاضیان ورود به رشته تفسیر و علوم قرآنی را دو هزار و 465 نفر ذکر کرد و ادامه داد:‌ از این میان هزار و 427 نفر در شیوه حضوری، 400 نفر در شیوه نیمه‌حضوری و 638 نفر در شیوه غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه هزار و 220 نفر در رشته فقه و اصول ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از میان این افراد 685 نفر شیوه حضوری، 100 نفر شیوه نیمه حضوری و 435 نفر شیوه غیرحضوری را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رشته فلسفه اسلامی تنها در شهر قم ارائه می‌شود تعداد ثبت‌نام شدگان در این رشته را 34 نفر عنوان کرد و افزود: این رشته صرفا به صورت حضوری ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام محدث تعداد ثبت‌نام شدگان رشته کلام اسلامی را نیز 422 نفر ذکر کرد و گفت: این رشته نیز صرفا به صورت حضوری ارائه می‌شود.

وی تعداد ثبت‌نام شدگان در رشته تاریخ اسلام را حدود 400 نفر دانست و یادآور شد: از این تعداد 110 نفر شیوه حضوری و 288 نفر شیوه غیرحضوری را انتخاب کرده‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه رشته مطالعات اسلامی زنان نیز صرفا به صورت حضوری در شهر قم ارائه می‌شود، تعداد متقاضیان ورود به این رشته را 49 نفر عنوان کرد.

وی تعداد ثبت‌نام شدگان در رشته اخلاق و تربیت اسلامی را 112 نفر دانست و اضافه کرد: رشته تبلیغ با گرایش حج نیز که امسال برای نخستین بار در حوزه‌های علمیه خواهران در شهرهای قم و تهران ارائه خواهد شد، دارای 122 متقاضی ثبت نام شده است.

حجت‌الاسلام محدث با اشاره به اینکه ثبت نام شدگان لازم است در آزمون کتبی و مصاحبه شرکت کنند، زمان آزمون کتبی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران را 22 اردیبهشت‌ماه عنوان کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول