اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

ثبت نام 10 نفر با مدرک دکترا برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از ثبت نام 10 نفر با مدرک دکترا برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

ثبت نام 10 نفر با مدرک دکترا برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: طی این مدت علاوه بر دارندگان مدرک دیپلم، افرادی با مدارک دانشگاهی اقدام به ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران کرده‌اند.

وی با اشاره به آمار این افراد اضافه کرد: 4 هزار و 74 نفر با مدارک دانشگاهی شامل یک‌هزار و 76 نفر با مدرک کاردانی، 2 هزار و 824 نفر با مدرک کارشناسی، 164 نفر با مدرک کارشناسی و 10 نفر با مدرک دکترا برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران رشته‌های تحصیلی افرادی که با مدرک دکترا در حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده‌اند را شامل دندانپزشکی، حقوق، ژنتیک مولکولی، اقتصاد نظری، آموزش زبان انگلیسی، پزشکی و زبان و ادبیات عرب ذکر کرد.

وی افزود: متقاضیانی که برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده‌اند تا 20 فروردین فرصت دارند تا نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محدث تعداد افراد ثبت نام شده برای ورود به سطح 2 و سطح 3 حوزه‌های علمیه خواهران را 27 هزار و 62 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد 22 هزار و 297 نفر برای ورود به سطح 2 و 4 هزار و 765 نفر برای ورود به سطح 3 ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد اندکی از مدارس علمیه سطح دو متقاضیان دارای سیکل را ثبت نام می‌کنند، اظهار داشت: سایر مدارس علمیه سطح دو، متقاضیان را با مدرک دیپلم ثبت نام می‌کنند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: از میان افرادی که برای تحصیل در مقطع سطح دو ثبت نام کرده‌اند، 195 نفر با مدرک سیکل و 22 هزار و 102 نفر با مدرک دیپلم ثبت نام کرده‌اند که از این میان 18 هزار و 336 نفر در شیوه حضوری، هزار و 309 نفر در شیوه نیمه‌حضوری و 2 هزار و 458 نفر در شیوه پاره‌وقت ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران 15 اردیبهشت‌ ماه در 100 مرکز آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول