اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی فردوس خبر داد

توانمندسازی مددجویان اولویت کاری بهزیستی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس گفت: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش اولویت کاری بهزیستی در سال جاری است.

توانمندسازی مددجویان اولویت کاری بهزیستی فردوس

حسین پارسای محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: سازمان بهزیستی با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در راستای توانمندسازی آنان گام تلاش می‌کند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مسکن بهزیستی در شش ماهه نخست امسال، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و توانمندسازی مددجویان از جمله اولویت‌های کاری بهزیستی در سال جاری است.

رئیس اداره بهزیستی فردوس به کشیک‌های شبانه روزی پرسنل بهزیستی در تعطیلات نوروز امسال اشاره و تصریح کرد: نوروز امسال تعداد 140 نفر مسافر در اقامتگاه‌ها و مهمانسراهای بهزیستی فردوس اسکان و خدمات دهی شدند که این میزان نسبت به سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار بود.

پارسای محبی برگزاری جشنواره قرآن و عترت کارکنان ادارات بهزیستی فردوس، سرایان، بشرویه، خدمت رسانی به سالمندان روستایی در طول هفته سلامت، بازدید از مرکز سالمندان فجر امید، برگزاری اردوی سیاحتی، زیارتی برای مددجویان مرکز بوعلی را از جمله برنامه‌های اجرایی بهزیستی طی یک ماه گذشته عنوان کرد.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعداد 33 نفر از مددجویان بهزیستی تسهیلات مشاغل خانگی و تعداد 31 نفر نیز تسهیلات خوداشتغالی دریافت و تعداد 35 نفر از مددجویان نیز در مهدها و مراکز تحت نظارت بهزیستی مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول