اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

خط 123 بهزیستی دایورت استانی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: خط 123 بهزیستی استان اردبیل به شکل دایورت استانی آماده پاسخگویی به مخاطبان و تماس‌گیرندگان است.

خط 123 بهزیستی دایورت استانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان در نشست بررسی مشکلات مراکز اورژانس اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون مردم نقاط مختلف استان اردبیل بدون پیش شماره تنها با شماره‌گیری 123 می‌توانند با کارشناسان و مشاوران مرکز اورژانس اجتماعی تماس برقرار کرده و پاسخ سئوالات و مشکلات احتمالی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم استان از این شماره تلفن برای رفع مشکلات و آسیب‌های احتمالی اجتماعی تصریح کرد: میزان تماس‌ها در سه ماهه پایانی امسال نسبت به 9 ماه قبل از آن رشد پیدا کرده به طوری که در زمستان سال گذشته بیش از یک هزار و 270 تماس ثبت شده است.

احمدیان در ادامه خاطر نشان کرد: در این مرکز با استقرار نیروهای زبده اعم از مشاور و روان‌شناس سعی کردیم پاسخگوی سئوالات مردم و ارایه خدمات تخصصی به آنها باشیم که در صورت عمیق بودن مشکلات و گرفتاری‌های اجتماعی فرد مورد نظر برای بهره‌گیری از خدمات رایگان به مراکز مختلف راهنمایی می‌شود.

این مسئول فعالیت این مرکز را شبانه‌روزی اعلام کرد و ادامه داد: با استانی شدن خط 123 و امکان پاسخگویی به تمام مراجعان استانی کارشناسان و مشاوران ما در دو شیفت کاری پاسخگوی تماس‌های مختلف هستند.

وی اضافه کرد: بیش از دو هزار نفر در یک سال گذشته با مرکز اورژانس اجتماعی اردبیل تماس گرفتند که بیشترین تماس‌ها علاوه بر مرکز استان شهرهای خلخال، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و گرمی بوده است.

به گزارش فارس، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یکی از علل راه‌اندازی این خط را کاستن از آسیب‌ها و گرفتاری‌های اجتماعی مقطعی توصیف کرد و بیان داشت: ارایه خدمات تخصصی و به موقع به افراد در معرض آسیب اجتماعی از برنامه‌های اولویت‌دار اورژانس اجتماعی است که در دو نوبت با ساماندهی نیروها سعی کردیم در خدمتگزاری حاضر و آماده باشیم.

احمدیان عمده آسیب‌های اجتماعی استان اردبیل را مربوط به مواد مخدر، سو مصرف داروها، طلاق و برخی ناهنجاری‌ها و نگرانی‌های خانوادگی توصیف کرد و گفت: در این زمینه تلاش شده است تا در خدمتگزاری و پاسخ به مردم بدون کمترین موانع و تنش اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول