اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین جشنواره فیلم صنعتی در مازندران خبر داد

اجرای جشنواره‌های فیلم صنعتی در 4 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره فیلم صنعتی در مازندران از اجرای جشنواره‌های فیلم صنعتی در چهار شهر مازندران خبر داد.

اجرای جشنواره‌های فیلم صنعتی در 4 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی قربانپور صبح امروز در دیدار با محمد دامادی منتخب مردم ساری و میاندرود در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره جشنواره فیلم‌های صنعتی اظهار داشت: ‌از دو ماه قبل مقدمات برگزاری جشنواره را در استان آغاز کردیم تا صنایع در جریان این موضوع قرار گیرند.

دبیر دومین جشنواره فیلم صنعتی در مازندران گفت: با توجه به گستردگی صنایع، محورهای جشنواره هم متفاوت است.

قربانپور یادآور شد:‌ صنایع استان فیلم‌هایی تولید کرده‌اند که قرار است به عنوان ره‌آورد صنایع مازندران در جشنواره نمایش داده شود.

وی با اشاره به اینکه 30 عکاس از چند مرکز صنعتی استان بازدید می‌کنند تا ظرفیت صنایع استان را به واسطه تصویر نشان دهند، تصریح کرد: فیلم و عکس از اتفاقات مغفول مانده در صنعت است که به آن پرداخته نشده است.

این مسئول با بیان اینکه میلیاردها تومان هزینه بناها و کارهای صنعتی می‌شود، گفت: ‌باید با عکس و فیلم، این لحظات را در تاریخ ثبت و ضبط کرد.

قربانپور با اشاره به اینکه در روند تدارک برنامه‌های جشنواره اتاق بازرگانی استان همکاری خوبی با ما داشته، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی علمی و اصولی در این مسیر وارد شدیم و نیازمند همکاری همه مجموعه صنایع استان هستیم.

دبیر دومین جشنواره فیلم صنعتی در مازندران با بیان اینکه این جشنواره آبروی استان است، متذکر شد: ‌اتفاقات بزرگی در حوزه صنعت می‌افتد اما به واسطه نبودن عکس و فیلم دیده نمی‌شود و تنها واسطه‌ای که می‌تواند این فعالیت‌ها را نمایش دهد از طریق عکس و فیلم است.

وی با اشاره به اینکه برآورد هزینه‌های جشنواره 200 میلیون تومان است، متذکر شد: ‌تاکنون 50 میلیون تومان تامین شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی از 25 تا 28 اردیبهشت در شهرهای ساری، بابل، آمل و نوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول