اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرآموزش و پرورش خلخال خبر داد

استقبال بی‌نظیر از 84 فیلم رشد در خلخال

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال گفت: در ایام برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد در خلخال دانش‌آموزان خلخالی از نمایش 84 فیلم در این جشنواره استقبال کردند.

استقبال بی‌نظیر از 84 فیلم رشد در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدسعید شهابی صبح امروز در مراسم اختتامیه برگزاری جشنواره فیلم رشد در خلخال اظهار داشت: معتقدیم جشنواره فیلم رشد نتایج بسیار مناسبی در تقویت نظام تعلیم و تربیت داشته به طوری که در یک حرکت مثبت و سازنده می‌توان از این ظرفیت در تقویت مبانی آموزش و پرورش نیز استفاده کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با محتوای غنی و تقویت نظام تربیتی و آموزشی بستر مناسبی را در رشد همه جانبه دانش‌آموزان به وجود آورده است.

مدیر آموزش و پرورش خلخال در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد؛ 84 مورد از این فیلم ها با مضمون های آموزشی ، تربیتی و داستانی از 26 فروردین ماه امسال و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش داده شد.

شهابی گفت: در مدت پنج روز بیش از 4 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی خلخال این فیلم‌ها را تماشا کردند.

وی با اشاره به این که اجرای مسابقات نقاشی، سفال‌گری و قصه‌گویی از برنامه‌های جنبی نمایش فیلم‌های رشد در خلخال بود افزود: استقبال دانش‌آموزان از این فیلم‌ها گرم و نمایش فیلم‌ها امسال تاثیر مطلوبی را در بین دانش‌آموزان داشت.

*استقبال دانش‌آموزان گرمی از جشنواره رشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دانش‌آموزان گرمی نیز از پخش و به نمایش درآمدن 54 فیلم منتخب جشنواره فیلم رشد استقبال کردند.

این جشنواره آموزشی و تربیتی که از شنبه هفته گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری حافظ گرمی شروع شده بود امروز با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش گرمی در آئین اختتامیه این جشنواره بهره‌گیری از نرم‌افزار آموزشی و چندرسانه‌ای، تقویت و ایجاد شور و نشاط در فضاهای آموزشی و تحول در روند یادگیری را از اهداف جشنواره فیلم‌های آموزشی رشد اعلام کرد.

اکبر جمالی با اشاره به رویکرد این جشنواره در امور درسی دانش‌آموزان اظهار داشت: این جشنواره که به مدت یک هفته برگزار شد زمینه تولید فیلم‌های آموزشی را فراهم کرد.

در این جشنواره در دو نوبت صبح و عصر فیلم‌های کوتاه نمایش داده شد و مسابقه‌ای از محتوا و پیام فیلم‌های پخش شده در بین دانش‌آموزان برگزار و به برترین‌ها جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز چهل و یکمین جشنواره سراسری فیلم رشد امروز به کار خود پایان داد.

در این جشنواره 84 فیلم منتخب در نواحی یک و دو اردبیل و 10 منطقه آموزشی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و علمی به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول