اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد خرم‌آباد

تله‌فیلم چهل روز تا برادری در لرستان کلید خورد

خبرگزاری فارس: تله‌فیلم چهل روز تا برادری در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد، لرستان به کارگردانی سیدمحمد طاهریان کلید خورد.

تله‌فیلم چهل روز تا برادری در لرستان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، این تله‌فیلم که با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و به تهیه‌کنندگی شهرام ولیخانی تولید می‌شود، روایت دلتنگی و غم غربت شخصیتی است که بازگشت او به زادگاهش آغاز زندگی تازه‌ای برای خود و خانواده‌اش می‌شود.

بنابر این گزارش، پیش‌تولید این فیلم 40 روز زمان به خود اختصاص داده و در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد کلید خورد.

تصویربرداری این تله‌فیلم 20 روز به طول می‌انجامد و 70 درصد این تله‌فیلم در لوکیشن‌های خارجی و 30 درصد در لوکیش‌های داخلی استان لرستان تصویربرداری می‌شود.

در این فیلم که به کارگردانی سیدمحمد طاهریان سومین روز فیلم‌برداری را در خرم‌آباد پشت سر می‌گذارد، محمد فیلی، فرشید صمدی‌پور، سایه کبیری، باقر مرادی، حجت علیپور، غلامرضا‌ نژادمقدم، امین مرادی، پیمان کرم‌زاده، رضا رضایی و تنی چند از هنرمندان سینما و تئاتر استان به ایفای نقش می‌پردازند و در نیمه‌های داستان نیز سارا خوئینی‌ها به جمع بازیگران چهل روز تا برادری اضافه می‌شود.

فیلم‌برداری چهل روز تا برادری برعهده فیلم‌بردار نام آشنای سینمای ایران، علیرضا رجایی‌مقدم است.

محسن محمدیان‌شمالی به عنوان مدیر تولید، اسماعیل احمدحسینی به عنوان دستیار کارگردان، پیمان کرم‌زاده به عنوان جانشین تهیه‌کننده، وحید سلطانی به عنوان صدابردار، ستاره جوانمرد و محمود روزبهانی به عنوان گریمور، لیلا مربی به عنوان طراح صحنه، میترا یکتا به عنوان منشی صحنه، حجت علیپور به عنوان برنامه‌نویس، حسین اطمینان‌شیرازی به عنوان مدیر تدارکات، سعید رضاپور و رحم‌خدا پوررحیم به عنوان مسئول حمل و نقل در این فیلم همکاری می‌کنند.

تله‌فیلم "چهل روز تا برادری" داستان مردی به نام سیاوش را روایت می‌کند، که کارشناس‌ارشد مهندسی عمران است، او پیش از موعد بازنشست می‌شود و همین مسئله باعث می‌شود، که وی به فکر سفر به خارج از کشور و دیدار بچه‌هایش بیفتد اما در نهایت تصمیم می‌گیرد به روستای پدریش بازگردد و همین امر ماجراهای مختلفی را برای او رغم می‌زند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول