اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره فیلم رشد با استقبال دانش‌آموزان مواجه شده است

17 سالن نمایش فیلم‌های رشد را در اردبیل انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم رشد در اردبیل گفت: 17 سالن در مناطق و نواحی مختلف استان اردبیل کار پخش و نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره رشد را عهده‌دار هستند.

17 سالن نمایش فیلم‌های رشد را در اردبیل انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید امینی عصر امروز در جلسه نقد و بررسی تعدادی از فیلم‌های منتخب جشنواره رشد در اردبیل اظهار داشت: در این دوره از جشنواره 84 فیلم منتخب جشنواره‌های فیلم رشد در اردبیل به نمایش گذاشته شده است که در روزهای گذشته شاهد حضور پررنگ علاقمندان به این مجموعه‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: در این جشنواره فیلم‌های منتخب به مدت پنج روز و در شش سانس در سالن‌های منتخب نمایش داده می‌شوند و دانش‌آموزان به همراه خانواده‌ها می‌توانند از ساعت هشت صبح تا پنج عصر از این فیلم‌ها دیدن کنند.

امینی خاطر نشان کرد: جشنواره فیلم رشد در استان اردبیل تا 31 فروردین ماه ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم با نمایش فیلم‌های منتخب رضایت و علاقمندی دانش‌آموزان و اولیا را فراهم آوریم.

این مسئول در بیان اهداف برگزاری این جشنواره ادامه داد: ما معتقدیم جشنواره رشد باید به شکل وسیع و گسترده اجرایی شود تا دانش‌آموزان به فیلم به عنوان ابزار آموزش سریع و سالم دسترسی داشته باشند.

وی مقوله و بحث آموزش را تنها در حیطه کلاس درس ندانست و اضافه کرد: ما نباید احساس کنیم که تحصیل و علم‌آموزی تنها در محدوده مدرسه امکان‌پذیر است بلکه در جایگاهی فراتر از مدرسه و با ابزارهای نوین می‌توان بحث آموزش را جدی گرفت.

به گزارش فارس، دبیر جشنواره فیلم رشد در اردبیل در ادامه بیان کرد: فیلم‌های جشنواره رشد در قالب آموزشی، تربیتی، داستانی و علمی ارایه می‌شود تا به تنوع مذاق مخاطب پاسخی شایسته داده شود.

امینی گفت:‌ در کنار برگزاری این جشنواره و در فواصل و لابه‌لای پخش فیلم‌ها به همت مربیان کانون کارگاه‌های نقاشی، صنایع دستی، سفالگری و فیلمنامه‌نویسی نیز برای علاقمندان برگزار می‌شود.

 

درخشش رادیو اردبیل در جشنواره کشوری آگهی خدمات عمومی

در اولین جشنواره کشوری آگهی خدمات عمومی پی‌اس‌آی رادیو اردبیل با آگهی منتخب جایگاه سوم کشوری را به دست آورد.

در این جشنواره که در تهران برگزار شد از بین 105 اثر ارسالی شبکه‌های سراسری رادیو و تولیدات مراکز استانی پی‌اس‌آی رادیو اردبیل با عنوان ورزش دودی به عنوان رتبه سوم دست یافت و از تهیه‌کننده این برنامه حسن کامرانی‌مقدم تجلیل شد.

در این برنامه کوتاه 72 ثانیه‌ای موضوع تأمین هزینه‌های ساخت اماکن ورزشی از محل مالیات سیگار به چالش کشیده شده است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول