اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد در کنگاور آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد با هفتاد فیلم برگزیده در شهرستان کنگاور آغاز به کار کرد.

چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد در کنگاور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله عزیزی امروز در آیین آغاز این جشنواره اظهار کرد: در این شرایط ضرورت بهره گیری از همه ابزار و وسایل از جمله فیلم‌های آموزشی و تربیتی و نیز ایجاد تنوع در محیط‌های آموزشی در راستای اعتلای آموزش و پرورش دانش آموزان بیش از پیش احساس می‌شود.

عزیزی برپایی جشنواره فیلم رشد را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: نگاهی به اهداف معرفی شده این جشنواره، اهمیت و کارآیی آن‌را به‌خوبی مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد: شناسائی، انتخاب و معرفی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی از سراسر جهان، بهره‌گیری از توانایی‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش و نقش مؤثر آن در پیشبرد فرآیند یاددهی و یادگیری، تبادل فرهنگی هنری بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف دنیا، آگاهی از تحولات و نوآوری‌های علمی، آموزشی و تربیتی کشورهای جهان و توسعه فرهنگ به‌کارگیری فیلم آموزشی در فرایند برنامه درسی، برای تحقق بسته آموزشی به جای کتاب درسی از جمله اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد است.

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: امروزه مهاجمان فرهنگی از تمام ابزار رسانه‌ای خود برای تخریب فرهنگ ملل مختلف و غلبه فرهنگی بر آنها استفاده می‌کنند.

در جشنواره امسال 70 فیلم برگزیده از مجموع 295 فیلم راه یافته به بخش مسابقه برای دانش‌آموزان کنگاوری نمایش داده خواهد شد.

جشنواره استانی امسال علاوه بر کرمانشاه در شهرهای کنگاور، سنقر، روانسر و پاوه نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول