اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب افتخاری دیگر به همت فیلمسازان اردبیلی

دو فیلم کوتاه اردبیل به جشنواره ایتالیا راه یافت

خبرگزاری فارس: دو اثر فیلمساز اردبیلی در بخش فیلم کوتاه به جشنواره ریور ایتالیا راه یافت.

دو فیلم کوتاه اردبیل به جشنواره ایتالیا راه یافت

کارگردان این دو فیلم کوتاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: فیلم کوتاه «این راننده‌ها دست ندارند» و «آن دورها» به عنوان فیلم کوتاه منتخب به ششمین دوره جشنواره فیلم ریور ایتالیا راه یافت.

رضا جمالی تصریح کرد: 12 فیلم کوتاه از ایران به بخش مسابقه ششمین جشنواره فیلم ریور ایتالیا راه یافتند که دو اثر فیلمساز اردبیلی موفق به حضور در بخش مسابقه این جشنواره شد.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره فیلم ریور ایتالیا از 28 می تا هشتم ژوئن در شهر پادوا ایتالیا برگزار می‌شود که امیدواریم موفقیت‌های فیلمسازان ایرانی در این جشنواره مایه غرور و بالندگی شود.

به گزارش فارس، کارگردان این دو اثر با بیان این‌که در ساخت آنها حوزه هنری استان اردبیل همکاری صمیمانه داشتند، اضافه کرد: فیلم «آن دورها» پیش از این نیز موفق به کسب رتبه اول و تندیس سوگواره حوزه هنری شده و جایزه نقدی 30 میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات و خرید حق پخش تلویزیونی را به دست آورده است.

 

برپایی نمایشگاه حریم ریحانه‌ در اردبیل

همچنین به مناسب ایام سوگواری بزرگ بانوی اسلامی حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه حریم ریحانه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش فارس، این نمایشگاه با هدف آشنایی دانشجویان با مقوله حجاب از دید اسلام، غرب و ملل و تمدن‌ها برپا شده است.

در نمایشگاه عکس ریحانه در مجموعه آثاری به صورت علمی و منطقی به تبیین موضوع حجاب پرداخته شده است که تا پایان ایام فاطمیه این نمایشگاه دایر می‌باشد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول