اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون هواداران سایپا:

هواداران سایپا رایگان به ورزشگاه آزادی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: کانون هواداران باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا البرز برای دومین بار از هواداران تیم فوتبال این باشگاه خواست تا در دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران حضور یابند.

هواداران سایپا رایگان به ورزشگاه آزادی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و پرسپولیس تهران عصر امروز دوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان برگزار می‌گردد و دو تیم نیاز بسیاری به کسب 3 امتیاز دیدار فوق دارند.

به همین دلیل کانون هواداران باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا البرز هفته گذشته با صدور اطلاعیه‌ای رسمی از هواداران نارنجی‌پوشان کرجی خواست تا با حضور در ورزشگاه آزادی این تیم را حمایت کنند.

این کانون با تأکید بر اینکه نتیجه دیدار با پرسپولیس برای سایپا از اهمیت زیادی برخوردار است، از هواداران خود خواسته بود که تیم فوق را در دیدار با پایتخت‌نشین‌ها تنها نگذارند.

* هواداران سایپا امروز رایگان به آزادی می‌روند

براساس این گزارش، کانون هواداران سایپا البرز برای دومین بار اطلاعیه‌ای را مبنی بر دعوت از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه آزادی منتشر کرد.

در این اطلاعیه که پایگاه اطلاع‌رسانی این کانون منتشر کرده است، از فراهم شدن تسهیلات ویژه خبر داده و آمده است: کانون هواداران سایپا البرز جهت حمایت از تیم فوتبال سایپا در مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران قصد اعزام رایگان هواداران به استادیوم را دارد.

هم‌چنین در این اطلاعیه تأکید شده که به آن دسته از هواداران سایپا که امروز در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند، پیراهن‌ها و پرچم‌های یک‌ دست نارنجی متعلق به باشگاه فوق ارائه خواهد شد.

در پایان اطلاعیه فوق از شهروندان استان البرز خواسته شده است که به دلیل اهمیت دیدار سایپا البرز و پرسپولیس تهران، امروز در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

در این اطلاعیه می‌خوانیم: آن دسته از هوادارانی که قصد همراهی با کانون هواداران سایپا البرز را دارند، می‌توانند پیش از عزیمت به تهران برای انجام هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن 34202011 تماس حاصل کنند.

لازم به توضیح است، تیم‌های پرسپولیس و سایپا با اختلاف 2 امتیاز هم‌اکنون رده‌های هشتم و دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول