اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج عجیب سایپا هم‌چنان ادامه دارد

شکست سایپا البرز برابر راه‌آهن در کرج

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سایپا البرز که هفته گذشته در خوزستان فولاد اهواز را با سه گل شکست داده بود،‌ امروز و در ادامه نتایج عجیب خود، در خانه برابر شاگردان علی دایی تن به شکست داد.

شکست سایپا البرز برابر راه‌آهن در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ دیدار این دو تیم از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان به دلیل رویارویی علی دایی با شاگردان سابقش از حساسیت خاصی برخوردار بود.

از سوی دیگر هم سایپا البرز و هم راه‌آهن تهران برای کسب سه امتیاز و فرار از ته جدول به مصاف هم رفتند و در نهایت این شاگردان علی دایی بودند که با تک گل مجتبی شیری که در دقیقه 74 از فاصله دور به ثمر رسید،‌ پیروز میدان شدند.

* تسلط سایپا بر راه‌آهن در تمام بازی

نکته جالب توجه در این مسابقه تسلط کامل سایپا البرز بر راه‌آهن تهران بود، اما عدم تمرکز در زدن ضربات آخر منجر شد که این تیم در بازی خانگی شکست را قبول کند.

در دقایق پایانی این دیدار مجتبی تقوی برای تقویت خط حمله خود مجبور شد تنها ملی‌پوش نارنجی‌پوشان کرجی یعنی کریم انصاری‌فرد را از زمین خارج و به جای وی یکی از جوانان سایپا را به میدان بفرستد.

گل تیم راه‌آهن تهران نیز بر اثر یک ضدحمله به ثمر رسید.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود راه‌آهن تهران به پایان رسید.

* بازیکنان دو تیم در دیدار هفته سی‌ام

بازیکنان سایپا البرز که با سرمربیگری مجتبی تقوی به میدان رفتند عبارت بودند از: وحید مهدی‌خانی، پیروز قربانی، مرتضی ابراهیمی، مجید غلام‌نژاد، مجید ایوبی، روزبه شاه‌علیدوست، سجاد شهباززاده، میلاد غریبی، مهدی خیری (59 علی زینالی)، امین منوچهری، کریم انصاری‌فرد (80 شعیب امیری)

علی دایی سرمربی راه‌آهن نیز امروز این بازیکنان را به زمین فرستاد: فرشید کریمی، ابراهیم کریمی، محمدعلی قزلو، مهدی زارعی، محمدرضا خانی‌زاده، حسین پاشایی، مهرداد کفشگری (75 علی غلام)، حسین حجازی‌پور، حسین کعبی، بهادر عبدی، علیرضا عباسفرد.

با احتساب این نتیجه هم‌اکنون سایپای البرز با کسب 37 امتیاز و دو پله سقوط در رده دوازدهم جدول قرار دارد و راه‌آهن تهران نیز با کسب 35 امتیاز به رده سیزدهم صعود کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول