اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

قربانی: برای دیدار با پرسپولیس انگیزه زیادی داریم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سایپا البرز تأکید کرد که بازیکنان و کادر فنی تیمش برای رویارویی با پرسپولیس تهران انگیزه بالایی دارند.

قربانی: برای دیدار با پرسپولیس انگیزه زیادی داریم

پیروز قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر چه پرسپولیس این روزها در جدول رده‌بندی شرایط مساعدی نداشته و در رده هشتم قرار دارد،‌ اما هیچ گاه از اهمیت این تیم کاسته نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دیدار با باشگاه‌های بزرگ و مطرح کشور به ویژه استقلال و پرسپولیس همواره برای تیم‌های شهرستانی مهم و با اهمیت بوده است، به ویژه تیم‌هایی مانند سایپا که بازیکنان جوان زیادی دارند.

این بازیکن با تجربه با اشاره به حضور چندین بازیکن جوان و با استعداد در ترکیب تیم فوتبال سایپا البرز گفت: بازی در ورزشگاه آزادی و رقابت با تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای هر تیمی مهم است‌، اما این اهمیت برای جوانان سایپا به دلیل این که می‌توانند توانایی‌های خود را بیش‌تر به نمایش بگذارند، دوچندان است.

*برای کسب برد در برابر پرسپولیس حاضر می‌شویم

مدافع سابق تیم‌های ملی و استقلال تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه نتیجه دیدار سایپا البرز و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: هیچ گاه نباید نتیجه یک بازی فوتبال را پیش‌بینی کرد، چرا که در طول 90 دقیقه اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که قابل حدس زدن نیست.

قربانی تأکید کرد: مهم این است که ما برای کسب 3 امتیاز به تهران می‌رویم و با توجه به شرایط پرسپولیس آنها نیز نیاز زیادی به این 3 امتیاز دارند.

وی ادامه داد: بنابراین پیش‌بینی می‌شود که هر دو تیم با ترکیب و تاکتیک تهاجمی پا به میدان گذاشته و بازی جذاب، زیبا و تماشاگرپسندی در پیش داشته باشیم.

لازم به توضیح است،‌ دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و پرسپولیس تهران از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نارنجی‌پوشان کرجی هم‌اکنون در رقابت‌های لیگ برتر با کسب 37 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بنی قرار دارند و تیم پرسپولیس نیز با 2 امتیاز بیش‌تر جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.

در طول فصل جاری فوتبال کشورمان این دو بارها جای خود را در جدول با هم عوض کرده و همین امر به جذابیت دیدار رو در روی آنها می‌افزاید.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول