اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع سایپا البرز:

حق ما برابر راه‌آهن شکست نبود

خبرگزاری فارس: مدافع با تجربه تیم فوتبال سایپا البرز با اشاره به نتیجه دیدار تیمش در برابر شاگردان علی دایی گفت: برابر راه‌آهن حق سایپا شکست نبود و با بدشناسی توپ‌های ما گل نشد.

حق ما برابر راه‌آهن شکست نبود

مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما برای دیدار با راه‌آهن برنامه‌های ویژه‌ای داشته و می‌دانستیم شاگردان علی دایی نیز از سایپا شناخت کاملی دارند.

وی تصریح کرد: علت این شناخت سال‌ها حضور علی دایی در سایپا به عنوان بازیکن و سرمربی بود و تیمش را برنامه کامل به میدان فرستاد.

این مدافع باتجربه فوتبال کشورمان افزود: البته کادر فنی سایپا با آنالیز نقاط ضعف و قوت راه‌آهن و پیش‌بینی این موضوع که شاگردان علی دایی تهاجمی بازی خواهند کرد، تیم را به زمین فرستاد.

ابراهیمی ادامه داد: با شروع بازی و تا پایان نیمه نخست، سایپا تیم حاکم بر توپ و میدان بود و چند موقعیت خوب نیز بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متأسفانه به گل تبدیل نشد.

* با بدشانسی، موقعیت‌های سایپا گل نمی‌شد

وی افزود: در نیمه دوم کادر فنی تغییراتی را در شیوه و بازیکنان تهاجمی تیم انجام داد و سایپا حملات بیشتری را روی دروازه راه‌آهن طراحی کرد که متأسفانه با بدشانسی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این زمان راه‌آهن از یک لحظه غفلت ما که در حالت تهاجمی بودیم،‌ استفاده کرد و تک گل خود را به ثمر رساند.

مدافع نارنجی‌پوشان کرجی با تبریک پیروزی راه‌آهن به بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم، باید بگویم که حق سایپا در این دیدار شکست نبود و حداقل باید با تساوی زمین را ترک می‌کردیم.

* 4 بازی باقی مانده حکم فینال را دارد

ابراهیمی در ادامه با اشاره به وضعیت حساس سایپای البرز در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال گفت: چهار بازی دیگر به پایان لیگ مانده و ما باید در این دیدارها حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این چهار بازی حکم فینال را برای ما دارد و در هر دیدار باید با تمام توان به میدان رفته و تنها به فکر کسب پیروزی باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول