اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپای البرز:

برای برد مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با وجود احترامی که برای پرسپولیس قائل هستیم، فقط با هدف کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم.

برای برد مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا در این فصل فراز و نشیب‌های در کار خود داشته است که تلاش داریم در 4 بازی باقی مانده با کسب حداکثر امتیاز جایگاه خود را در میانه‌های جدول مستحکم کنیم.

وی افزود: برای تحقق این هدف تیم‌های حریف خود در بازی‌های آینده را به طور کامل آنالیز کرده و به نقاط ضعف و قوت آنها آشنا هستیم.

* مستحق شکست برابر راه‌آهن نبودیم

این مربی فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چرا سایپا در برابر راه‌آهن و در خانه خود تن به شکست داد، گفت: شکست هم جزئی از فوتبال و اتفاقی طبیعی است، منتهی باید تلاش کنیم که ضعف‌های خود را با درس گرفتن از شکست‌ها برطرف کنیم.

تقوی خاطرنشان کرد: البته ما در برابر راه‌آهن مستحق شکست نبودیم و اگر مهاجمان سایپا در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند، به پیروزی می‌رسیدیم.

* پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است

وی در ادامه به دیدار آتی تیمش برابر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این تیم دارای طرفداران زیادی در ایران و آسیا است و به طور قطع قابل احترام بوده و ما به آنها احترام می‌گذاریم.

سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: در هفته گذشته با آنالیز مسابقات پرسپولیس به ویژه دیداری که در رقابت‌های آسیایی داشتند، به خوبی با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شدیم.

تقوی تأکید کرد: ما در تهران تنها به دنبال کسب پیروزی هستیم و به بازیکنانم برای رسیدن به این هدف ایمان دارم.

وی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از نقاط ضعف پرسپولیس به ویژه در خط دفاع داریم، شیوه تاکتیکی خود را در این دیدار براساس همین موارد انتخاب کرده و به دنبال پیروزی هستیم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپای البرز از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز شنبه آینده به میزبانی تهرانی‌ها و در ورزشگاه آزادی پایتخت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول