اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان:

ثمره تحریم‌ها شکوفایی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان گفت:تحریم‌ها و تهدیدها از ابتدای انقلاب علیه کشور ما تحمیل شده و ثمره آن شکوفایی ایران اسلامی است.

ثمره تحریم‌ها شکوفایی ایران است

سرهنگ احمد گائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک روز ارتش با اشاره به زمان پیروزی انقلاب و نقش امام راحل در احیای ارتش اظهار داشت: در آن زمان ارتش در جایگاه مبهمی قرار گرفته بود و منافقان نیز سعی در انحلال آن داشتند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در زمان شکل‌گیری نغمه‌های انحلال ارتش از داخل و خارج کشور حمایت خود از ارتش را اعلام کردند و مردم نیز به دنبال صدور بیانیه امام مبنی بر اینکه روز 29 فروردین سال 58 را روز ارتش اعلام کردند با سردادن شعارهای «ارتش برادر ماست»، «جانم فدای ارتش» و «ارتشی، ارتشی حمایتت می‌کنیم» از ارتش حمایت کردند.

گائینی با بیان اینکه در روز 29 فروردین سال 58 وحدت میان ارتش و مردم به وجود آمد، عنوان کرد: بسیاری از عناصر موجود در ارتش انسان‌های بسیار شجاع و دلاوری بودند.

وی به نقش ارتش به ویژه هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: ارتش انقلابی ما در زمان آغاز حمله عراق به ایران تنها نیروی منسجم بود و هوانیروز در همان روزهای اول در مناطق مرزی حاضر شد و با توجه به تحرک نیروهای دشمن جلوی آنها را با همکاری مردم منطقه گرفت.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان نقش هوانیروز را در راستای تقویت نهضت امام راحل مهم خواند و گفت: امروز ارتش ایران روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود و در سطح جهان حرف برای گفتن دارد.

گائینی با بیان اینکه ارتش ایران یک ارتش الهی، ولایی و رزمی است و جلوی تمام دشمنان سینه سپر می‌کند، افزود: ارتش ما از هر کسی که قصد سوء نسبت به مملکت ما داشته باشد هراسی ندارد و به مردم نیز اطمینان می‌دهیم که با قدرت تمام از نظام جمهوری اسلامی در برابر هر تهدیدی دفاع می‌کنیم.

وی بیان داشت: نیروهایی که در ارتش ایران خدمت می‌کنند، نیروهای متعهد، مؤمن و معتقد به ولایت و شهادت هستند و عزم و اراده از خودگذشتگی که در ارتش ایران وجود دارد در هیچ ارتشی در دنیا نیست.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان با اشاره به تهدیدهای استکبار علیه کشور ابراز داشت: تحریم‌ها و تهدیدها از ابتدای انقلاب علیه کشور ما تحمیل شده و ثمره آن شکوفایی ایران اسلامی است.

گائینی تصریح کرد: کسانی که در راستای تهدید قدم برداشتند به این نتیجه رسیدند که هیچ سودی نداشته و شاید متضرر هم شدند.

وی به پیشرفت‌های هوانیروز اشاره کرد و گفت: هوانیروز نه‌تنها ضعیف نشده بلکه قوی‌تر هم شده است و امروز تجهیزات بالگردی و تجهیزات هوانیروز بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

گائینی با بیان اینکه پایگاه هوانیروز کرمان از آمادگی کامل و لازم برای انجام مأموریت‌ها برخوردار است، خاطرنشان کرد: این پایگاه در سال جاری وارد بیستمین سال بدون سانحه خود شده است.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان حضور کارکنان هوانیروز را در مراسم رژه روز ارتش نسبت به سال‌های گذشته مقتدرتر دانست و افزود: دو یگان منسجم از خلبان‌ها و مهندسان و دیگر یگان‌های پایگاه در مراسم رژه روز 29 فروردین کرمان حضور دارند و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول