اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

تصویب 583 طرح کشاورزی در آبادان / ایجاد اشتغال کشاورزی برای 1300 نفر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از ایجاد اشتغال یک‌هزار و 304 نفر بخش کشاورزی به ارزش 24 میلیارد و 597 میلون و 500 هزار تومان در این منطقه خبر داد.

تصویب 583 طرح کشاورزی در آبادان / ایجاد اشتغال کشاورزی برای 1300 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید جعفر حجازی ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی که با حضور مسئولان محلی و استانی در فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در طرح کشاورزی برای آبادان 583 طرح به طور قطعی تصویب شده که البته با ملاحظاتی و رفع موانعی در بخش کشاورزی باید هدایت شوند.

وی افزود: با توجه به تصویب این طرح‌ها میزان یک‌هزار و 304 نفر اشتغال به ارزش 24 میلیارد و 597 میلیون و 500 هزار تومان در این منطقه ایجاد می‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به نحوه ثبت‌نام در سامانه بخش کشاورزی استان خوزستان خاطر نشان کرد: متقاضیان برای استفاده از این طرح‌ها باید سریع تر وارد سایت و سامانه شده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گفته در همین راستا بهتر است که دو ستاد نظارتی از استان خوزستان برای نظارت بر طرح‌های نامبرده وارد منطقه شوند و در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد شهرستانی به مدیریت فرماندار ویژه آبادان در هفته بعد تشکیل و واجدان شرایط را تصویب کند در غیر اینصورت بانک نمی‌تواند برای پرداخت وام به متقاضیان وارد کار شود، گفت: با مراحل تکمیل پرونده، افراد سریعاً به بانک ارجاع داده شوند تا بتوانند وام‌هایشان را دریافت کنند.

حجازی اضافه کرد: این وام‌ها قرض‌الحسنه بوده و فرصت های بسیار مناسبی هستند.

وی با بیان اینکه شرایط بازپرداخت وام‌های مذکور دوره بازگشتشان طولانی‌تر از دوره‌های قبل است، ادامه داد: دوره بازگشت این وام‌ها بین هفت تا 10 سال است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بر اساس اقدامات در دستور کار مطمئناً بخش کشاورزی این منطقه توسعه می‌یابد، افزود: آمار اشتغال‌زایی در این منطقه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده به مراتب بیشتر می‌شود به شرط اینکه متقاضیان زودتر در شهرستان اقدام و ستاد نظارت و اجرایی منطقه نیز اشخاص واجدشرایطشان را تأیید کند.

وی در پایان اظهار کرد: طرح‌های کشاورزی که مطرح شده اگر لازم باشد برای آنها مجوز کشوری و اعتبار بیشتر اخذ خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول