اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار جوانان دامغانی با سالمندان عنوان شد

توجه به سالمندان نیازمند فرهنگ‏سازی است

خبرگزاری فارس: در دیدار جوانان دامغانی با سالمندان عنوان شد که توجه به سالمندان نیازمند فرهنگ‏سازی است و خانواده‏ها باید به بزرگان احترام بگذارند.

توجه به سالمندان نیازمند فرهنگ‏سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، پیش از ظهر امروز اعضای گروه‏های تربیتی صالحین جوانان و پیشکسوتان بسیج بنت‏الهدی دامغان با سالمندان بهزیستی حضرت ابوالفضل(ع) دامغان دیدار کردند.

مهری عزیزپور، فرمانده بسیج بنت‏الهدی دامغان گفت: سالمندان آیینه زندگی جوانان هستند و حضور آنان موجب برکت و ارزش زیادی بوده و این مسئله نیازمند فرهنگ‏سازی است.

وی هدف از دیدار بسیجیان با سالمندان را تقویت ارتباط متقابل عاطفی بین بسیجیان و سالمندان و اثرگذاری معنوی در این مکان‏ها عنوان کرد و گفت: شناسایی مشکلات این قشر و ارجاع آن به مسئولان نیز از دیگر اهداف این دیدار است.

عزیزپور افزود: یکی از جلوه‏های فرهنگ ایثارگری، احترام به مقام سالمندان و خدمت کردن به آنان بوده و توسعه فرهنگ اخلاقی و ارزش‏گذاری به بزرگان توصیه دین مبین اسلام است.

فرمانده بسیج بنت‏الهدی دامغان در پایان خواستار توجه به فرهنگ بومی اسلامی ایرانی شد و گفت: خانواده‏ها باید با احترام به بزرگان، برای نسل‏های جوان و نوجوان جامعه الگوسازی کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول