اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه سید زنجان:

کمک خیران به حوزه‌های علمیه، فعالیت آنها را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه سید زنجان گفت: کمک خیران به حوزه‌های علمیه موجب افزایش فعالیت حوزه‌ها می‌شود.

کمک خیران به حوزه‌های علمیه، فعالیت آنها را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام یاسر مقدم‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افزایش امکانات در حوزه‌های علمیه موجب تاثیرگذارتر شدن بیشتر نقش حوزه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه سالانه فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های علمیه انجام می‌شود، افزود: کمک خیران موجب بهتر شدن فعالیت حوزه‌های علمیه می‌شود.

مدیر حوزه علمیه سید زنجان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و دینی دارند و باید از ظرفیت حوزه‌ها در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حدود 6 هزار جلد کتاب در کتابخانه این حوزه وجود دارد، افزود: کتاب‌های موجود در این حوزه در موضوعات مختلف طبقه‌بندی شده و مورد استفاده طلاب قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مقدم‌پناه در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات دشمن در زمینه انحراف جوانان از طریق سایت‌های مجازی اضافه کرد: باید جواب دشمن را از هر طریقی که اقدام کرده، بدهیم.

وی با اشاره به برخی از روایات نقل شده در زمینه مقابله به مثل با دشمنان اضافه کرد: در صورتی که پاسخ هجمه‌های دشمنان در مباحث مختلف داده نشود، دشمن گامی رو به جلو برداشته و به حملات خود می‌افزاید.

مدیر حوزه علمیه سید زنجان تاکید کرد: در حال حاضر ظرفیت برای مقابله با دشمن در کشور ایجاد شده و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول