اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر اسکواش بانوان انجام می‌شود

گلستان در تعقیب صدرنشینان اسکواش کشور

خبرگزاری فارس: هفته دوم دور برگشت دومین دوره مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت اسکواش استان گلستان به مدت دو روز در خانه اسکواش شهرستان گرگان برگزار شد.

گلستان در تعقیب صدرنشینان اسکواش کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش گلستان، در این هفته از پیکارهای لیگ که طی روزهای پنجشنبه، جمعه ششم و هفتم بهمن ماه، با حضور مهرناز کاشفی سرداور و راضیه سیف‌زاده سرپرست فنی و مسئول لیگ بانوان کشور برگزار شد تیم گلستان با اقتدار توانست تیم‌های اراک و مازندران را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند و با 23 امتیاز با تیم یزد هم‌امتیاز شده، اما با تفاضل گیم، در مکان دوم جدول لیگ جایگاه خود را تثبیت کند.

اسکواش بانوان گلستان که در یک سال اخیر رشد چشمگیری در سطح کشور داشته علاوه بر درخشش در لیگ برتر امسال توانسته عنوان نایب قهرمانی کشور را از آن خود کند و سه بازیکن را به اردوی تیم ملی بانوان کشور معرفی کند.

این تیم سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم اراک که یکی از قدرت‌های اصلی اسکواش کشور است نتیجه را سه بر صفر واگذار کرده بود.

اراکی‌ها نیز با این شکست سنگین برابر تیم قدرتمند گلستان با 20 امتیاز به مکان چهارم سقوط کردند.

تیم گلستان در این هفته قرار بود سومین بازی خود را مقابل تیم پرقدرت تهران که در حال حاضر در مکان سوم جدول قرار دارد انجام دهد که با غیبت تیم تهران و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، این بازی معوقه به زمان دیگری موکول شد.

گفتنی است طبق اعلام فدراسیون اسکواش کشور، هفته سوم دور برگشت و مرحله پایانی لیگ برتر بانوان کشور 26 تا 29 بهمن ماه به میزبانی یزد برگزار خواهد شد و تیم گلستان حساس‌ترین بازی خود را مقابل میزبان که حالا در صدر قرار گرفته برگزار خواهد کرد.

گلستانی‌ها در دور رفت نتیجه این بازی را دو بر یک به سود خود به اتمام رسانده بودند.

آخرین بازی تیم گلستان در هفته پایانی لیگ برابر دیگر رقیبش تیم کرمانشاه انجام می‌شود. دومین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های کشور امسال با شرکت هفت تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول