اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران:

جشنواره‌های محلی بیانگر تجلی وحدت فرهنگ و هنر باشد

خبرگزار فارس: "هاشم میرزاخانی" رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به جشنواره عکس استانی " انتخاب نهم از دریچه دوربین "در شهرستان تویسرکان پیام داد.

جشنواره‌های محلی بیانگر تجلی وحدت فرهنگ و هنر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، "هاشم میرزا خانی" رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به جشنواره عکس استانی " انتخاب نهم از دریچه دوربین "در شهرستان تویسرکان پیام داد.

وی در این پیام بیان کرده، بی‌تردید هنر تبیین و تبلور روح مطلق انسان است و کوشندگی و تلاش انسان در انوار خورشید فرهنگ و هنر تجلی می‌یابد، هنر حکمتی شوق‌آمیز است و چراغی رخشان و فراروی کاروانی که از مسیر جویبار زندگی در حرکت است.

وی در این پیام عنوان کرده است: برگزاری جشنواره عکس انتخاب نهم از دریچه دوربین ماحصل تلاش و کوشش هنرمندانی فرهیخته است که لحظه لحظه شکوه مردم‌سالاری را به تصویر کشیده‌اند.

ابداع و خلق این سوژه بدیع فرصتی دیگر است برای رسالت متعالی هنرمندانی که جوشش و کوشش مردم را به سبکی هنری به نمایش گذارده‌اند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان به جشنواره عکس استانی تصریح کرده، این رخداد خوب فرهنگی تبادل اندیشه و نگرش‌های عکاسان جوانی است که چشم‌اندازی روشن را ثبت و ترسیم کرده‌اند، سپاس خدای را که در آغاز سال حمایت از تولید شاهد هنری‌ترین آثار از حضور دریای مردم در عرصه شکوه‌مند انتخابات در استان همدان هستیم.

وی ابراز داشته، امید آنکه هماره این جشنواره‌های محلی برای تجلی وحدت تلاش و تألیف قلوب فرهنگ و هنر باشد. و همه این مساعی موجب رشد و بالندگی نسل جوان در خطه‌ی هنرخیز و فرهنگ‌پرور استان همدان به ویژه شهرستان تویسرکان شود.

میرزاخانی در پایان از عنایات و توجه سرپرست وقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان "بهنام حجازی"، مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان همدان "خسرو بیات" و همکارانشان، تلاش زحمات همکارانش در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تویسرکان و دفاتر همدان، ملایر و نهاوند تقدیر تشکر کرده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول