اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتشار عکس‌های شخصی نامزد سابق

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری مردی خبر داد که با انتشار عکس‌های نامزد سابق خود در شبکه اجتماعی موجب هتک حیثیت این فرد شده بود.

انتشار عکس‌های شخصی نامزد سابق

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی کاکوان با بیان این که با مراجعه زن جوانی به نام «شادی» به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز، پرونده‌ای تحت عنوان «هتک حیثیت در فضای مجازی» پیش روی کارآگاهان این پلیس گشوده شد و پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت .

وی در ادامه اظهار داشت: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که فرد یا افرادی با راه‌اندازی صفحه‌ای در یک شبکه اجتماعی (فیس بوک) ضمن بارگذاری عکس‌های شخصی این فرد، شماره تلفن همراه وی را نیز در اختیار کاربران خاص قرار داده است.

سرهنگ کاکوان با بیان این که کارآگاهان در بررسی‌ها به ردپای مرد جوانی برخوردند، گفت: مأموران پلیس فتا در بررسی‌های بعدی دریافتند این مرد، نامزد سابق شاکی بوده است.

کاکوان ادامه داد: شادی در اظهارات خود عنوان کرد که هم‌زمان با انتشار عکس‌های وی در فیس بوک پیامک تهدیدآمیزی از سوی نامزدش برای وی ارسال شده است.

رئیس پلیس فتا استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقاتشان دریافتند که نامزد این فرد در این ماجرا نقش دارد، گفت: نامزد سابق شاکیه با وجود انکار دست داشتن در این ماجرا با عنوان اظهارات ضد و نقیض سرانجام در دام تناقض گویی‌های خود اسیر شد و کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی، کیس کامپیوتر و هم‌چنین تبلت این مرد را توقیف کردند.

کاکوان با بیان این که کارآگاهان با بررسی تبلت این فرد عکس‌های منتشر شده در فیس بوک را یافتند، گفت: سرانجام این متهم 5 روز پس از تشکیل پرونده به بزه انتسابی اعتراف و انتقام از نامزد خود را به دلیل برخی اختلافات قبلی از انگیزه‌های اصلی در این امر عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان البرز در پایان، با بیان اینکه هیچ‌گاه تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید و نسبت به انتشار آن در سایت‌های اجتماعی هوشیار باشید، به کاربران هشدار داد که ایجاد مزاحمت و هتک حرمت افراد در فضای مجازی از طریق انتشار اطلاعات شخصی افراد، دروغ بستن و تهمت زدن به دیگران جرم تلقی شده و پلیس با این افراد برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول