اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد دهدشت

مسابقه عکس بلادشاپور در دهدشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت از برگزاری مسابقه عکس بلادشاپور به مناسبت بزرگداشت روز معمار در این دانشگاه خبر داد.

مسابقه عکس بلادشاپور در دهدشت برگزار می‌شود

علی‌اکبر آذرکمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز معمار و همچنین معرفی آثار فاخر تاریخی بافت قدیم دهدشت مسابقه عکسی با همین موضوع در جهت معرفی این بافت توسط گروه معماری دانشگاه آزاد دهدشت برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت افزود: بافت تاریخی دهدشت آنچنان که باید معرفی نشده و قسمت‌های زیادی از آثار تاریخی و معماری شگفت این شهر تاریخی ناشناخته مانده است.

آذرکمال خاطرنشان کرد: بلادشاپور هم از لحاظ قدمت تاریخی و هم از نظر داشتن بافت شهری بی‌نظیر در کشور در صورت معرفی می‌تواند جایگاه شهر ما را از لحاظ تاریخی و گردشگری به یکی از توریست‌پذیرترین شهرها تبدیل کند.

وی عنوان کرد: جا دارد مسئولان استانی و شهرستانی و دستگاه‌های مرتبط تمام تلاش خود را برای به فعل رساندن این استعداد تاریخی انجام دهند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت در ادامه ابراز داشت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و محدودیتی برای تعداد عکس وجود ندارد.

آذرکمال بیان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه تا دوم اردیبهشت فرصت دارند عکس‌های خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی تاکید کرد: عکس‌ها باید با محوریت بافت تاریخی بلادشاپور و در اندازه 13 در 18 سانتی‌متر باشند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت تصریح کرد: عکس‌های رسیده در عصر دوم اردیبهشت به نمایش گذاشته خواهند شد و به عکس‌های منتخب جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول به سایر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال نیز به مانند سال گذشته سعی در اجرای برنامه‌های متعدد هنری و فرهنگی در حوزه‌های مختلف داریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول