اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه زنجان خبر داد:

برون‌سپاری 20 درصد از خدمات رفاهی دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از برون‌سپاری 20 درصد خدمات رفاهی دانشگاه زنجان در سال جاری خبر داد.

برون‌سپاری 20 درصد از خدمات رفاهی دانشگاه زنجان
جمال داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طبق اولویت‌های وزارت علوم و ارتباطات و در راستای تحقق افق برنامه‌های این وزرات و قانون پنج ساله پنجم توسعه، طبق ماده 24 قانون توسعه در مدت پنج سال خدمات رفاهی از سوی دانشگاه برون‌سپاری می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای برون سپاری خدمات دانشگاه به بخش خصوصی اقداماتی صورت گرفته است، یادآور شد: در هر ساله 20 درصد فعالیت‌های دانشگاه برون‌سپاری می‌شود که در دانشگاه نیز این اقدام صورت گرفته و در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.
 معاون دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به دانشجویان و واگذاری خدمات به بخش خصوصی این اقدام انجام می‌شود، تا با ایجاد رقابت در حوزه بخش خصوصی کیفیت ارائه خدمات مطلوب شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به خبرنگار فارس در زنجان بیان کرد: تفکیک جنسیتی به معنای جدا سازی فعالیت‌های دانشجویی نیست بلکه در راستای رفاه حال دانشجویان این امر در برخی بخش‌ها به صورت تفکیکی صورت می‌گیرد.
داودی ادامه داد: سرویس‌های دانشگاه با درخواست برخی دانشجویان به صورت تفکیکی انجام می‌شود و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تعداد سرویس‌های دانشگاه محدود است، یادآور شد: ازدحام نامناسب دانشجویان در اتوبوس چهره مطلوبی نداشت که در راستای رفاه حال دانشجویان نسبت به جداسازی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان اقدام شده است.
 معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: این امر در راستای رفاه حال بیشتر و راحتی دانشجویان اعمال شده و مشکلی در این راستا مشاهده نمی‌شود.
 وی ادامه داد: دو طرح مهم برون‌سپاری خدمات رفاهی دانشجویان و هدفمند کردن یارانه‌های دانشجویی در دست بررسی و برنامه‌ریزی وزارت است و برنامه‌های آن به دانشگاه‌های مختلف ابلاغ می‌شود.
داودی تصریح کرد: در حال حاضر دو طرح مهم برون‌سپاری خدمات رفاهی دانشجویان و هدفمند کردن یارانه‌های دانشجویی در دست بررسی و برنامه‌ریزی است و اقدامات مطلوبی در این راستا انجام می‌گیرد.
وی افزود: در موضوع برون‌سپاری خدمات رفاهی‌، اقداماتی برای واگذاری کامل تهیه مواد، طبخ و توزیع غذا در اکثر دانشگاه‌ها انجام شده و تا پایان سال همراه با ایجاد تنوعات غذایی به پایان می‌رسد.
معاون دانشجویی دانشگاه زنجان یادآور شد: برون‌سپاری به عنوان یکی از ابزارهای توسعه سازمان‌ها و ارتقای بهره‌وری در قالب کوچک سازی در سال‌های اخیر مورد توجه مسئولان قرار گرفته و به صورت‌های مختلف اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول