اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو:

خصوصی‌سازی در صنعت برق باید هر چه سریع‌تر انجام شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: خصوصی‌سازی در صنعت برق باید هر چه سریع‌تر در کشور انجام شود.

خصوصی‌سازی در صنعت برق باید هر چه سریع‌تر انجام شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد بهزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند طرح برق رسانی در استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افزایش برون سپاری فعالیت‌ها به بخش‌های مختلف خصوصی در زمینه برق آینده درخشانی در انتظار این صنعتاست.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر ظرفیت‌های زیادی در رابطه با برون‌سپاری در صنعت برق کشور وجود دارد، تصریح کرد: در همین راستا خصوصی‍سازی نیروگاه‌ها در این زمینه از اهمیت بالاتری برخوردار است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی سرمایه گذاری های انجام شده در صنعت برق در طول سال‌های گذشته را نیز مطلوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: با این حال این امر برای رشد و توسعه اقتصادی کشور باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب فشار بار در تابستان امسال در حوزه برق‌رسانی توضیح داد: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و همچنین صرفه‌جویی‌های مردم در طول این مدت کمک بزرگی به شبکه برق‌رسانی کشور کرد.
بهزاد پیک بار تابستان سال جاری را بیش از 42 هزار مگاوات دانست و متذکر شد: این پیک با تلاش‌های شبانه روزی در این عرصه به خوبی تامین شد.
وی در ارتباط با وضعیت صنعت برق در استان های خراسان نیز بیان داشت: در طول سال‌های گذشته کارهای بسیار زیر بنایی در این ارتباط از سوی مسئولان و کارشناسان امر صورت گرفته که جای قدردانی و تشکر دارد.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی شرکت برق منطقه‌ای استان خراسان را یکی از پویاترین و فعال‌ترین شرکت‌های برق منطقه‌ای در سراسر کشور برشمرد و ابراز داشت: مدیریت قوی در این بخش در طول این چند سال سبب رشد و ترقی در قسمت‌های مختلف این استان شده است.
وی تاکید کرد : همچنین با یاری مسئولان برق منطقه‌ای استان خراسان روند خصوصی‌سازی برق در این منطقه از کشور نیز بسیار مطلوب بوده است.
بهزاد با اشاره به ظرفیت‌های عظیم انرژی‌های تجدید پذیر در این منطقه خاطرنشان کرد: وجود دهلیزهای بسیار خوب بادی مانند بینالود، تیز باد و نشتیفان این منطقه را به یکی از بهترین مناطق کشور در رابه با انرژی‌های تجدید پذیر تبدیل کرده است.
وی بیان داشت: همچنین این استان ظرفیت‌های خوبی در زمینه استفاده از انرژی پاک خورشیدی دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول