اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای شهر

برون‌سپاری جمع‌آوری زباله شهرداری شوشتر مصوب شد

خبرگزاری فارس: در جلسه امروز شورای شهر شوشتر برون‌سپاری مسئولیت‌ جمع‌آوری زباله از سطح شهر مصوب شد.

برون‌سپاری جمع‌آوری زباله شهرداری شوشتر مصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر عضو شورا شهر شوشتر ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: برون‌سپاری مسئولیت جمع‌آوری زباله از سطح شهر شوشتر توسط شهرداری به بخش خصوصی تصویب شده است و این اقدام گامی مهم در راستای تقویت شهرداری خواهد بود.
فرامرز محمودی‌کوهی افزود: شهرداری شوشتر برای تامین هزینه‌های خود مشکلات زیادی دارد و شورای شهر نیز برای کاهش هزینه‌ها در شهرداری باید به تدبیری بیاندیشد و به این دلیل با برون‌سپاری این مسئولیت خطیر شهرداری موافقت شد.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر باید با بررسی دقیق شرایط موجود و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری آنالیز دقیقی از قیمت‌ها و مسئولیت‌ها برای برگزاری مناقصه در این‌باره اقدام کند و پیش از برگزاری مناقصه باید شرایط به شورای شهر برای موافقت اعلام شود.
این عضو شورای شهر شوشتر تاکید کرد: بررسی شرایط نشان می‌دهد که انجام چنین وظیفه‌ای باعث می‌شود تا هزینه‌های زیادی به شهرداری تحمیل شود و به این دلیل تنها راه برون‌سپاری و استفاده از بخش خصوصی توانمند است که باید در این باره اقدام کرد.
محمودی‌کوهی با تاکید بر اینکه شورای شهر برای توانمندسازی شهرداری در بخش مالی و مدیریتی از همه توان خود استفاده می‌کند، افزود: باید برای نیروهای پیمانکار نیروی انسانی در بخش جمع‌آوری زباله و تنظیف معابر شهری نیز در این برون‌سپاری فکری اساسی شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر می‌تواند ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله خود را به پیمانکاری که برای این مسئولیت مشخص می‌شود اجاره دهد و بخشی از هزینه‌های این پیمان را تامین کند.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول