اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه برون سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت الکترونیک با حضور معاون رئیس جمهور به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در این مراسم از استقرار دولت الکترونیک به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در اقدامات دولت یاد کرد و اظهار داشت: خراسان رضوی در این حوزه یکی از استان‌های پیشتاز است.
وی افزود: استقرار پیشخوان روستایی هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ ارائه خدمات از دیگر برنامه‌های مهم دولت است که استان خراسان رضوی در این حوزه نیز اقدامات بسیار خوب و موثری داشته است.
فروزنده ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال 90 خراسان رضوی در حوزه احداث پیشخوان روستایی در کشور برتر باشد و تمام روستاهای واجد شرایط دارای این دفاتر شوند.
رضا عبدالملکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی نیز با اعلام این مطلب که هم اکنون 200 خدمت در 30 استان کشور الکترونیک شده است، گفت: امروز و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده بیش از 210 خدمت جدید در خراسان رضوی الکترونیک شده است.
بر این اساس اداره کل اوقاف  امور خیریه 10 خدمت، اداره‌کل امور مالیاتی 10 خدمت، مدیریت شعب بانک ملی و ملت هر کدام یک خدمت، اداره‌کل ثبت احوال 25 خدمت، شرکت آب و فاضلاب استان 20 خدمت، شرکت آب و فاضلاب مشهد 20 خدمت، اداره‌کل راه و ترابری 2 خدمت، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها 12 خدمت، شهرداری مشهد 90 خدمت و بیمه خدمات درمانی 30 خدمت خود را الکترونیک کرده و به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک واگذار کرده اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول