اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

جشنواره سراج راهی برای برون‌سپاری امور دولتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: جشنواره سراج آغاز یک راه جدید برای برون‌سپاری امور دولتی به تشکل‌های مردم نهاد است.

جشنواره سراج راهی برای برون‌سپاری امور دولتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید وحید موسویان صبح امروز در اختتامیه نخستین جشنواره سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار داشت: دولت می‌تواند با استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای تشکل‌های مردمی بخشی از امورات دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به آنها واگذار کند.
مدیرکل امور اجتماعی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شناسایی،سازماندهی، حمایت و هدایت، توانمندسازی و در نهایت شبکه‌سازی تشکل‌ها در جامعه اسلامی تا اتصال به انقلاب جهانی امام عصر(عج) به عنوان یک هدف در جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه سراج فقط 100 نمونه برتر از720 تشکل ثبت‌نام شده غرفه داشتند که در
عرصه‌های ایمان و معرفت، تعلیم و تربیت ازدواج، خانواده، تلاش و تعهد اجتماعی،خلاقیت و ابتکار، هنر و ادبیات و همچنین سلامت،گردشگری و تربیت‌بدنی توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
مدیرکل امور اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط اساتید مطرح، عنوان کرد: فرصت مناسبی برای تعامل سازمان‌ها و آشنایی مسئولان ذی‌ربط با انها در نمایشگاه فراهم شد.
نخستین نمایشگاه تخصصی و جشنواره تشکل‌های استان خراسان‌رضوی پس از سه روز کاری در مرکز همایش‌های صداوسیمای خراسان‌رضوی به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول