اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

محور فومن به ماسوله یک طرفه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: محور فومن به ماسوله در چند نقطه به دلیل جمع شدن رسوبات حاصل از سیلاب و آب‌بردگی پاشنه محور به صورت یک طرفه است که پس از پاکسازی بازگشایی می‌شود.

محور فومن به ماسوله یک طرفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مسیرهای سیل‌زده محور منجیل‌ ـ رودبار و فومن‌ ـ ماسوله، اظهار کرد: 150 متر از مسیر جاده قدیم قزوین به رشت در محور منجیل‌ ـ ‌رودبار حدود ساعت شش صبح روز گذشته به دلیل شدت بارش باران و جاری شدن سیل که موجب ایجاد رسوب و گل و لای شده بود با تلاش و کوشش 13 ساعته، ماموران راهداری گیلان با چهار دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر و شش دستگاه کامیون مسیر را کاملا پاکسازی کردند.

وی، افزود: محور فومن به ماسوله نیز در چندین نقطه به دلیل جمع شدن رسوبات و گل و لای حاصل از سیلاب و در پنج نقطه از محور به دلیل آب‌بردگی پاشنه محور به صورت یک طرفه است.

این مسئول، ادامه داد: به دلیل حجم بالای کار و خسارات وارده تعداد چهار دستگاه لودر، دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه گریدر و هفت دستگاه کامیون از ابتدای آغاز سیلاب در مسیر مستقر شده و در حال پاکسازی و مرمت راه هستند.

به گفته وی، با توجه به حجم زیاد آب رودخانه و شدت بارندگی و ایجاد رسوب در چند مرحله با تلاش راهداران پاکسازی نقاط مذکور به زودی به اتمام می‌رسد.

شعبان‌پور خاطرنشان کرد: تمام امکانات به صورت آماده‌باش در مسیر مستقر هستند تا این خدمات‌رسانی به مردم و پاکسازی کامل مسیر هر چه سریع‌تر پایان یابد.

وی، با بیان اینکه ترمیم مسیر تخریب شده پس از پاکسازی کامل صورت می‌گیرد، تصریح کرد: محور قزوین‌ ـ ‌رشت از همان اوایل ساعت ایجاد سیلاب با تلاش راهداران و همکاری ماموران پلیس راه استان کاملا باز شده و هیچ‌گونه انسداد کاملی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول